دعای حرز امام جواد برای ازدواج را از سایت پست روزانه دریافت کنید.
دعا برای ازدواج
دعا برای ازدواج
دعا برای ازدواج
دعا برای فراهم شدن زمینه ازدواج یا همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است چرا که قبل از اقدامات شخصی و تصمیم گرفتن بر اساس فهم و شناخت فردی، به خداوند روی آورده و از او خیرخواهی نموده اید و از او هدایت جسته اید. لذا در روایات متعدد حضرات ائمه علیهم السلام ما را به دعا کردن و نماز خواندن برای دست یافتن به یک ازدواج موفق توصیه و سفارش نموده اند. کافی است با حسن اعتماد و قلب پاک رو به درگاه الهی آورید و دعا کنید. توجه شما را به روایت زیر جلب می کنیم:
از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثنای پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:
«اللهم اَغنِنی بحلالِکَ عَن حَرامِک و بطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.
خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَب ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.
انشاءالله دعاهای قرآنی برای همه ما مفید بوده و ظرفیت استفاده از آنها را داشته باشیم. همچنین دعای معراج و دعای نادعلی برای گشایش همه گرفتاری ها از جمله مسأله ازدواج مفید است.
توسل به امام جواد علیه السلام :
از امور مجربه توسل به امام جواد علیه السلام میباشد . آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است .
اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بحَقِ وَلِیِّکَ مُحَمَّد بْنِ عَلِیٍ إِلَّا جُدْتَ بهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بهِ عَلَی مَنْ وَسعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدیرٌ
خواندن این توسل را بعد از هر نماز برای اداء کردن قرض ها نیز مجرب دانسته اند .
منبع : تحفة الرضویة ص ۲۱۵ و ۲۱۶
دعا آسانی امر ازدواج :
چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این آیات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.
سوره فرقان ایه ۷۴
وَالَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾
منبع : خواص آیات قرآن کریم ص ۱۱۹
پیدا شدن زن صالحه :
چون کی این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با خود دارد ٬ اگر عزب ( مجرد ) باشد زوجه صالحه ای او را پیدا شود .
و اگر کسی فراموش کار بود ٬ حافظه او زیاد شود.
و اگر کسی بیمار بود ٬ شفا یابد.
و اگر کسی درویش باشد توانگر شود .
آیات ۱۳۱و ۱۳۲ سوره طه :
وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَی مَا مَتَّعْنَا بهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَی ﴿۱۳۱﴾
وَأْمُرْ أَهْلَکَ بالصَّلَاةِ وَاصْطَبرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَی ﴿۱۳۲﴾
منبع : خواص آیات قرآن کریم ص ۱۰۹
برای شیرین بودن نزد محبوب :
اگر دعای زیر را با مشک و زعفران نوشته کسی همراه داشته باشد در نزد محبوب و همسر مورد عزت و علاقه قرار گیرد .
اگر این دعا هفت مرتبه بر سرمه قرائت شود و از آن سرمه بر چشم مالند همان خاصیت دارد.
اگر این دعا بر هفت دانه سنگ خوانده شود و یکی یکی در آتش افکنده شود و نیت کند که نظر فلان بر من شیرین گردان مجرب است.
اگر این دعا را به نیت ازدواج کسی خوانده شود باز مفید فایده است.
اگر شخصی این دعا را هفت بار بر قطعه ای موم خوانده آنرا در آتش اندازد به نیت محبوب القلوب شخص خاص موثر است.
اگر ۴۱ بار این دعا بر سیب یا گلابی یا هر میوه دیگر خوانده به دو طرف بدهد که بخورند آندو عاشق یکدیگر شوند.
می توان برای هر نیت غیر ۴۱ بار این دعا را قرائت کرد.
اگر این دعا سه بار بر روی مسافر خوانده شود وی در صحت و سلامت از سفر برگردد.
اگر این دعا سه بار بر کف دست قرائت کرده و به صورت مالیده شود فرد از خطرات در امان ماند.
اگر روزی یک بار این دعا بخوانی مورد لطف و مرحمت همگانی قرار گیری.
فواید این دعا به تجربه ثابت شده و بارها امتحان شده و بسیار مجرب و مفید می باشد.
منبع: douavazekr.blogfa.com
منبع مطلب : www.beytoote.com
مدیر محترم سایت www.beytoote.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.
دعای حرز امام جواد(ع) و خواص و فواید آن
با دعای حرز امام جواد(ع) و اثرات آن آشنا شوید
معروف ترین حرز برای دفع بلایای زمینی و آسمانی حرز امام جواد (ع) است که توصیه فراوانی برای به همراه داشتن این حرز در همه حالات شده است. این حرز شما را بلایا حفظ می کند و خواص فراوانی دارد که در این بخش از دین و مذهب نمناک درباره آن صحبت خواهیم نمود.
"بسم الله الرحمن الرحیم"
یا نُورُ یا بُرْهانُ یا مُبینُ یا مُنیرُ یا رَبِّ اِکْفِنی الْشُّرُورَ وَ افاتِ الدُّهُورِ وَ اَسْئَلُکَ النَّجاةَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ
ای نور و ای دلیل روشن و ای آشکارکننده ای نوربخش پروردگارا کفایتم کن از شرور و آفات روزگار واز تو خواهم رهایی را در روزی که دمیده شود در صور
امام جواد (ع) :
خود را به این دعا حرز کن که اگر لشکرهای روم و ترک را ملاقات کنی و همگی به همراه جمیع اهل زمین علیه تو قیام کنند، از ایشان به تو بدی نرسد و از همه آن ها ایمن باشی.
آیت الله بهجت می فرمایند:
من در مورد ختومات از استادم (مرحوم آیت الله قاضی) چیزی نمی پرسیدم، اما گاهی خود ایشان می فرمودند. از جمله سه عمل را:
اول حرز امام جواد(ع) که باید به بازو بسته شود و خاصیت آن ( خصوصا برای باطل کردن سحر و طلسم) فقط در صورت بسته شدن به بازوست...
خواص دعای حرز امام جواد (ع)
بین همه دعاها و تعویذات دعای حرز امام جواد (ع) برای دفع بلا از همه معروف تر است. این دعا برای دفع بالایی مانند :
یکی از مهمترین اثرات این حرز برای دفع چشم زخم است.
امام صادق(ع) می فرماید:
«اگر نبش قبر برای شما ممکن بود(و علت مرگ ها را می فهمیدید )برای شما آشکار می شد که علت بیشتر مرگها چشم زخم است»
پیامبر اکرم(ص) می فرماید:
«که چشم زخم مرد را در قبر و شتر را در دیگ قرار می دهد.»
جادو به وسیله دعای حرز امام جواد (ع) و آیات قرآن و با توکل و امید به خدا دفع خواهند شد.
آیت الله بهجت می فرمایند:
به جهت جلوگیری از چشم زخم ( چشم نظر ) یا باطل شدن جادو حرز امام جواد (ع) تاثیر گذار می باشد.
علامه مجلسی در مورد تأثیر سحر می گوید:
آنچه برای ما از آیات و روایات معلوم شد این است که برای سحر یک نوع تأثیر آن هم در بعضی آن هم در بعضی از اشخاص و ابدان(ج بدن)است مثل ایجاد دوستی و عداوت و اندوه و شادی
برآورده شدن حاجات و شفای بیماران
پیروزی در جنگ ها :
بر اساس روایاتی مامون در جنگ با دشمنانش حرز امام جواد (ع) را همراه داشت و تا زمانی که این حرز را همراه خود داشت در تمام جنگ ها پیروز می شد و هیچ آسیبی به او نمی رسید.
با وضو و رو به قبله نوشته شود.
این حروف و اعداد به طور صحیح و حروف کامل نوشته شود. مثلا نون را نکشد و دقیقا به آن شکم بدهد.
برخی این حرزها را روی انگشتر و پارچه و کاغذ می نویسند و گاهی به پیشانی می نویسند.
حرز را به بازوی راست خود می بندند ، زمانی که برای اولین بار حرز را می بندند باید قمر در عقرب نباشد و در زمان سعد و مبارک نوشته شود.
این حرز حتما باید با کاغذ و قلمی که ساخته مسلمانان است نوشته شود مثلا (با نی و جوهر یا چوب کبریت و زعفران و پوست یا کاغذ کاهی یا روی پارچه).
زمانی که حرز را بر بازو بندد باید وضـوی کـامل بگیرد و چهار رکعت نماز بخواند، در هر رکعت(حمد) یک مرتبه و (آیـه الکـرسـی) و (شـهـداللّه) و (والشمس و ضحیها) و (اللیـل) و (تـوحـیـد) هر کدام را هفت مرتبه و چون از نماز فارغ شود بر بـازوی راسـت خـود بندد.
هنگام همراه داشتن این حرز از گناهانی مانند زنا، کم فروشی، ندادن زکات، ظلم کردن و کمک به ظالم، خوردن حق الناس مخصوصا حق یتیم، قطع رحم، عاق والدین، ترک امر به معروف و نهی از منکر، زیر پا گذاشتن دین برای رسیدن به دنیا، کفران نعمت، تمسخر، دروغگویی و…که موجب نازل شدن بلا می شود ، بپرهیزید.
حرز دارای اسماء متبرکه است و نباید بی وضو به آن دست بزنید.
همراه بودن حرز در هنگام دستشویی رفتن و هنگام جنابت اشکالی ندارد اما خانم های حائض و نفسا باید یا حرز را نبندند یا داخل یک پوست چرمی بگذارند.
به حرز آب نرسد تا هم نقره دیر تر سیاه شود و هم پوست آهو از حالت طبیعی خود خارج نشود
هنگام نخستین بار بستن حرز دقت بفرمایید قمر در عقرب نباشد.
اگر با داشتن این حرز حادثه ای برایتان رخ داد بدانید حادثه ای بزرگ تر در انتظار شما بوده است که به عنایت خدا تبدیل به این بلای کوچک تر شده است.
امام جواد با دختر خلیفه ازدواج کرده بود که البته زن خوبی نبود و امام جواد را اذیت میکرد.روزی ام عیسی گفت که زنی نزد من آمد و احوالپرسی کرد و گفت که من زن امام جواد هستم. ام عیسی خیلی ناراحت میشود و نزد مامون می رود و به پدرش می گوید که امام جواد ازدواج کرده است، مامون ناراحت شده و با شمشیر به خانه امام جواد می رود و شروع به شمشیر زدن می کند ام عیسی بنا به گریه می گذارد و اظهار ندامت میکند و به او می گوید تو فرزند رسول خدا را کشتی.مامون ناراحت میشود و می گوید که ننگ ابدی را برای خاندان خود خریدیم.
دستور می دهند که دنبال تشییع جنازه باشید. خادمی می آید و میگوید من از نزد امام جواد می آیم. این ها تعجب کرده و می بینند که امام جواد سالم است. یاسر به امام جواد میگوید که یابن رسول الله این لباس که پوشیدی به من بده که برای کفن خود داشته باشم.
امام وقتی لباس را از تن خود در می آورد می بیند هیچ آثاری از زخم به تن ایشان نیست. امام جواد می فرماید من حرزی همراه خود دارم. مامون میگوید آن حرز رابه من بده و امام جواد آن حرز رابه مامون میدهد. شروع حرز از همینجاست.
نماز قبل از بستن حرز امام جواد (ع)
زمانی که می خواهید حرز امام جواد (ع) را بر بازو ببندید :
وضو بگیرید.
چهار رکعت نماز (دو نماز دو رکعتی بخوانید) بدین گونه :
در هر رکعت بعد از سوره حمد، هفت مرتبه «آیه الکرسی»، هفت مرتبه آیه 18 سوره آل عمران معروف به «شهدالله»، هفت مرتبه سوره شمس، هفت مرتبه سوره لیل و هفت مرتبه سوره توحید را بخوانید.
بعد از اتمام نمازتان حرز را بر بازوی راست خود ببندید.
اگر حرز را برای بچه نابالغ گرفته اید، کسی را از طرف صاحب حرز نائب کنید تا نماز را به نیابت از شخص بخواند.
آیه الکرسی:
«اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بمَا شَاء وَسعَ کُرْسیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَوودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.
لاَ إِکْرَاهَ فِی الدّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بالطَّاغُوتِ وَ یُومِن باللّهِ فَقَد اسْتَمْسَکَ بالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ.
اللّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ.»
آیه «شهدالله»:
«شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لا إِلـٰهَ إِلّا هُوَ وَالمَلـٰئِکَةُ وَأُولُوا العِلمِ قائِمًا بالقِسطِ ۚ لا إِلـٰهَ إِلّا هُوَ العَزیزُ الحَکیمُ»
سوره شمس:
بسْمِ اللَّـهِ الرَّ حْمَـٰنِ الرَّ حِیمِ
وَ الشَّمْس وَ ضُحَاهَا
وَ الْقَمَرِ إِذَا تَلَاهَا
وَ النَّهَارِ إِذَا جَلَّاهَا
وَ اللَّیْلِ إِذَا یَغْشَاهَا
وَ السَّمَاءِ وَ مَا بَنَاهَا
وَ الْأَرْضِ وَ مَا طَحَاهَا
وَ نَفْسٍ وَ مَا سَوَّاهَا
فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَ تَقْوَاهَا
قَدْ أَفْلَحَ مَن زَکَّاهَا
وَ قَدْ خَابَ مَن دَسَّاهَا
کَذَّبَتْ ثَمُودُ بطَغْوَاهَا
إِذ انبَعَثَ أَشْقَاهَا
فَقَالَ لَهُمْ رَسُولُ اللَّـهِ نَاقَةَ اللَّـهِ وَ سُقْیَاهَا
فَکَذَّبُوهُ فَعَقَرُوهَا فَدَمْدَمَ عَلَیْهِمْ رَبُّهُم بذَنبهِمْ فَسَوَّاهَا
وَ لَا یَخَافُ عُقْبَاهَا
سوره لیل:
بسْمِ اللَّـهِ الرَّ حْمَـٰنِ الرَّ حِیمِ
وَ اللَّیْلِ إِذَا یَغْشَیٰ
وَ النَّهَارِ إِذَا تَجَلَّیٰ
وَ مَا خَلَقَ الذَّکَرَ وَ الْأُنثَیٰ
إِنَّ سَعْیَکُمْ لَشَتَّیٰ
فَأَمَّا مَنْ أَعْطَیٰ وَ اتَّقَیٰ
وَ صَدَّقَ بالْحُسْنَیٰ
فَسَنُیَسّرُهُ لِلْیُسْرَیٰ
وَ أَمَّا مَن بَخِلَ وَ اسْتَغْنَیٰ
وَ کَذَّبَ بالْحُسْنَیٰ
فَسَنُیَسّرُهُ لِلْعُسْرَیٰ
وَ مَا یُغْنِی عَنْهُ مَالُهُ إِذَا تَرَدَّیٰ
إِنَّ عَلَیْنَا لَلْـهُدَیٰ
وَ إِنَّ لَنَا لَلْآخِرَةَ وَ الْأُولَیٰ
فَأَنذَرْتُکُمْ نَارًا تَلَظَّیٰ
لَا یَصْلَاهَا إِلَّا الْأَشْقَی
الَّذی کَذَّبَ وَ تَوَلَّیٰ
وَ سَیُجَنَّبُهَا الْأَتْقَی
الَّذی یُؤْتِی مَالَهُ یَتَزَکَّیٰ
وَ مَا لِأَحَدٍ عِندَهُ مِن نِّعْمَةٍ تُجْزَیٰ
إِلَّا ابْتِغَاءَ وَجْهِ رَبّهِ الْأَعْلَیٰ
وَ لَسَوْفَ یَرْضَیٰ
سوره توحید:
بسْمِ اللَّـهِ الرَّ حْمَـٰنِ الرَّ حِیمِ
قُلْ هُوَ اللَّـهُ أَحَدٌ
اللَّـهُ الصَّمَدُ
لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُولَدْ
وَ لَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ
متن دعای حرز امام جواد (ع) :
دو حرز امام جواد بیان شده است :
یَا نُورُ یَا بُرْهَانُ یَا مُبینُ یَا مُنِیرُ یَا رَبِّ اکْفِنِی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسْأَلُکَ النَّجَاةَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّور
معنی این آیه این چنین است که :
ای نور و روشنایی! ای دلیل و برهان! و ای روشنگر و آشکار کننده! ای پرتو افشان! ای پروردگار من! بدی ها و آسیب های روزگار را، از من کفایت فرما و از تو می خواهم، نجات روزی را که در آن روز، در صور دمیده می شود.
حرز دیگری در روایات آمده که از امام جواد رسیده مهم تر و مشهور تر است:
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ الرَّحْمـنِ الرَّحِیمِ مَالِکِ یوْمِ الدِّینِ إِیاکَ نَعْبُدُ و إِیاکَ نَسْتَعِینُ اهدنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ صِرَاطَ الَّذینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوب عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ أَ لَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ سَخَّرَ لَکُمْ ما فِی الْأَرْضِ وَ الْفُلْکَ تَجْرِی فِی الْبَحْرِ بأَمْرِهِ وَ یمْسکُ السَّماءَ أَنْ تَقَعَ عَلَی الْأَرْضِ إِلَّا بإِذْنِهِ إِنَّ اللَّهَ بالنَّاس لَرَؤُفٌ رَحِیمٌ اللَّهُمَّ أَنْتَ الْوَاحِدُ الْمَلِکُ الدَّیانُ یوْمَ الدِّینِ تَفْعَلُ مَا تَشَاءُ بلَا مُغَالَبَةٍ وَ تُعْطِی مَنْ تَشَاءُ بلَا مَنٍّ وَ تَفْعَلُ مَا تَشَاءُ وَ تَحْکُمُ مَا تُرِیدُ وَ تُدَاوِلُ الْأَیامَ بَینَ النَّاس وَ تُرْکِبُهُمْ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ أَسْأَلُکَ باسْمِکَ الْمَکْتُوب عَلَی سُرَادقِ الْمَجْد وَ أَسْأَلُکَ باسْمِکَ الْمَکْتُوب عَلَی سُرَادقِ السَّرَائِرِ السَّابقِ الْفَائِقِ الْحَسَنِ الْجَمِیلِ النَّضِیرِ رَبَّ الْمَلَائِکَةِ الثَّمَانِیةِ وَ الْعَرْش الَّذی لَا یتَحَرَّکُ وَ أَسْأَلُکَ بالْعَینِ الَّتِی لَا تَنَامُ وَ بالْحَیاةِ الَّتِی لَا تَمُوتُ وَ بنُورِ وَجْهِکَ الَّذی لَا یطْفَأُ وَ بالاسْمِ الْأَکْبَرِ الْأَکْبَرِ الْأَکْبَرِ وَ بالاسْمِ الْأَعْظَمِ الْأَعْظَمِ الْأَعْظَمِ
الَّذی هُوَ مُحِیطٌ بمَلَکُوتِ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ وَ بالاسْمِ الَّذی أَشْرَقَتْ بهِ الشَّمْسُ وَ أَضَاءَ بهِ الْقَمَرُ وَ سُجِّرَتْ بهِ الْبُحُورُ وَ نُصِبَتْ بهِ الْجِبَالُ وَ بالاسْمِ الَّذی قَامَ بهِ الْعَرْشُ وَ الْکُرْسی وَ باسْمِکَ الْمَکْتُوب عَلَی سُرَادقِ الْعَرْش وَ باسْمِکَ الْمَکْتُوب عَلَی سُرَادقِ الْعِزَّةِ وَ باسْمِکَ الْمَکْتُوب عَلَی سُرَادقِ الْعَظَمَةِ وَ باسْمِکَ الْمَکْتُوب عَلَی سُرَادقِ الْبَهَاءِ وَ باسْمِکَ الْمَکْتُوب عَلَی سُرَادقِ الْقُدْرَةِ وَ باسْمِکَ الْعَزیز وَ بأَسْمَائِکَ الْمُقَدَّسَاتِ الْمُکَرَّمَاتِ الْمَخْزُونَاتِ فِی عِلْمِ الْغَیب عِنْدَکَ وَ أَسْأَلُکَ مِنْ خَیرِکَ خَیراً مِمَّا أَرْجُو وَ أَعُوذُ بعِزَّتِکَ وَ قُدْرَتِکَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ وَ أَحْذَرُ وَ مَا لَا أَحْذَرُ یا صَاحِبَ مُحَمَّدٍ یوْمَ حُنَینٍ وَ یا صَاحِبَ عَلِی یوْمَ صِفِّینَ أَنْتَ یا رَبِّ مُبیرُ الْجَبَّارِینَ وَ قَاصِمُ الْمُتَکَبِّرِینَ أَسْأَلُکَ بحَقِ طه وَ یس وَ الْقُرْآنِ الْحَکِیمِ وَ الْفُرْقَانِ الْحَکِیمِ أَنْ تُصَلِّی عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَشُدَّ بهِ عَضُدَ صَاحِب هَذَا الْعَقْد وَ أَدْرَأُ بکَ فِی نَحْرِ کُلِّ جَبَّارٍ عَنِیدٍ وَ کُلِّ شَیطَانٍ مَرِیدٍ وَ عَدُوٍّ شَدیدٍ وَ عَدُوٍّ مُنْکَرِ الْأَخْلَاقِ وَ اجْعَلْهُ مِمَّنْ أَسْلَمَ إِلَیکَ نَفْسَهُ وَ فَوَّضَ إِلَیکَ أَمْرَهُ وَ أَلْجَأَ إِلَیکَ ظَهْرَهُ
اللَّهُمَّ بحَقِّ هَذهِ الْأَسْمَاءِ الَّتِی ذَکَرْتَهَا وَ قَرَأْتَهَا وَ أَنْتَ أَعْرَفُ بحَقِّهَا مِنِّی وَ أَسْأَلُکَ یا ذَا الْمَنِّ الْعَظِیمِ وَ الْجُود الْکَرِیمِ وَلِی الدَّعَوَاتِ الْمُسْتَجَابَاتِ وَ الْکَلِمَاتِ التَّامَّاتِ وَ الْأَسْمَاءِ النَّافِذَاتِ وَ أَسْأَلُکَ یا نُورَ النَّهَارِ وَ یا نُورَ اللَّیلِ وَ نُورَ السَّمَاءِ وَ الْأَرْضِ وَ نُورَ النُّورِ وَ نُوراً یضِیءُ بهِ کُلُّ نُورٍ یا عَالِمَ الْخَفِیاتِ کُلِّهَا فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ الْأَرْضِ وَ السَّمَاءِ وَ الْجِبَالِ:وَ أَسْأَلُکَ یا مَنْ لَا یفْنَی وَ لَا یبیدُ وَ لَا یزُولُ وَ لَا لَهُ شَیءٌ مَوْصُوفٌ وَ لَا إِلَیهِ حَدٌّ مَنْسُوبٌ وَ لَا مَعَهُ إِلَهٌ وَ لَا إِلَهَ سوَاهُ وَ لَا لَهُ فِی مُلْکِهِ شَرِیکٌ وَ لَا تُضَافُ الْعِزَّةُ إِلَّا إِلَیهِ وَ لَمْ یزَلْ بالْعُلُومِ عَالِماً وَ عَلَی الْعُلُومِ وَاقِفاً وَ لِلْأُمُورِ نَاظِماً وَ بالْکَینُونِیةِ عَالِماً وَ لِلتَّدْبیرِ مُحْکِماً وَ بالْخَلْقِ بَصِیراً وَ بالْأُمُورِ خَبیراً أَنْتَ الَّذی خَشَعَتْ لَکَ الْأَصْوَاتُ وَ ضَلَّتْ فِیکَ الْأَوْهَامُ وَ ضَاقَتْ دُونَکَ الْأَسْبَابُ وَ مَلَأَ کُلَّ شَیءٍ نُورُکَ وَ وَجِلَ کُلُّ شَیءٍ مِنْکَ وَ هَرَبَ کُلُّ شَیءٍ إِلَیکَ وَ تَوَکَّلَ کُلُّ شَیءٍ عَلَیکَ وَ أَنْتَ الرَّبیعُ فِی جَلَالِکَ وَ أَنْتَ الْبَهِی فِی جَمَالِکَ وَ أَنْتَ الْعَظِیمُ فِی قُدْرَتِکَ وَ أَنْتَ الَّذی لَا یدْرِکُکَ شَیءٌ وَ أَنْتَ الْعَلِی الْکَبیرُ الْعَظِیمُ وَ مُجِیبُ الدَّعَوَاتِ قَاضِی الْحَاجَاتِ مُفَرِّجُ الْکُرُبَاتِ وَلِی النَّقِمَاتِ
یا مَنْ هُوَ فِی عُلُوِّهِ دَانٍ وَ فِی دُنُوِّهِ عَالٍ وَ فِی إِشْرَاقِهِ مُنِیرٌ وَ فِی سُلْطَانِهِ قَوِی وَ فِی مُلْکِهِ عَزیزٌ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ احْرُسْ صَاحِبَ هَذَا الْعَقْد وَ هَذَا الْحِرْز وَ هَذَا الْکِتَاب بعَینِکَ الَّتِی لَا تَنَامُ وَ اکْنُفْهُ برُکْنِکَ الَّذی لَا یرَامُ وَ ارْحَمْهُ بقُدْرَتِکَ عَلَیهِ فَإِنَّهُ مَرْزُوقُکَ بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ بسْمِ اللَّهِ وَ باللَّهِ الَّذی لَا صَاحِبَةَ لَهُ وَ لَا وَلَدَ بسْمِ اللَّهِ قَوِی الشَّأْنِ عَظِیمِ الْبُرْهَانِ شَدید السُّلْطَانِ مَا شَاءَ اللَّهُ کَانَ وَ مَا لَمْ یشَأْ لَمْ یکُنْ أَشْهَدُ أَنَّ نُوحاً رَسُولُ اللَّهِ وَ أَنَّ إِبْرَاهِیمَ خَلِیلُ اللَّهِ وَ أَنَّ مُوسَی کَلِیمُ اللَّهِ وَ نَجِیهُ وَ أَنَّ عِیسَی ابْنَ مَرْیمَ رُوحُ اللَّهِ وَ کَلِمَتُهُ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیهِ وَ عَلَیهِمْ أَجْمَعِینَ وَ أَنَّ مُحَمَّداً ص خَاتَمُ النَّبیینَ لَا نَبی بَعْدَهُ وَ أَسْأَلُکَ بحَقِّ السَّاعَةِ الَّتِی یؤْتَی فِیهَا بإِبْلِیسَ اللَّعِینِ یوْمَ الْقِیامَةِ وَ یقُولُ اللَّعِینُ فِی تِلْکَ السَّاعَةِ وَ اللَّهِ مَا أَنَا مُهَیجُ مَرَدَةٍ اللَّهُ نُورُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ هُوَ الْقَاهِرُ وَ هُوَ الْغَالِبُ لَهُ الْقُدْرَةُ السَّابقَةُ وَ هُوَ الْحَکِیمُ الْخَبیرُ اللَّهُمَّ وَ أَسْأَلُکَ بحَقِّ هَذهِ الْأَسْمَاءِ کُلِّهَا وَ صِفَاتِهَا وَ صُورَتِهَا وَ هِی
سُبْحَانَ الَّذی خَلَقَ الْعَرْشَ وَ الْکُرْسیَّ وَ اسْتَوَی عَلَیْهِ أَسْأَلُکَ أَنْ تَصْرِفَ عَنْ صَاحِب کِتَابی هَذَا کُلَّ سُوءٍ وَ مَحْذُورٍ فَهُوَ عَبْدُکَ وَ ابْنُ عَبْدکَ وَ ابْنُ أَمَتِکَ وَ أَنْتَ مَوْلَاهُ فَقِهِ اللَّهُمَّ یَا رَبّ الْأَسْوَاءَ کُلَّهَا وَ اقْمَعْ عَنْهُ أَبْصَارَ الظَّالِمِینَ وَ أَلْسنَهَ الْمُعَانِدینَ وَ الْمُرِیدینَ لَهُ بالسُّوءَ وَ الضُّرَّ وَ ادْفَعْ عَنْهُ کُلَّ مَحْذُورٍ وَ مَخُوفٍ وَ أَیُّ عَبْدٍ مِنْ عَبیدکَ أَوْ أَمَهٍ مِنْ إِمَائِکَ أَوْ سُلْطَانٍ مَارِدٍ أَوْ شَیْطَانٍ أَوْ شَیْطَانَهٍ أَوْ جِنِّیٍّ أَوْ جِنِّیَّهٍ أَوْ غُولٍ أَوْ غُولَهٍ أَرَادَ صَاحِبَ کِتَابی هَذَا بظُلْمٍ أَوْ ضُرٍّ أَوْ مَکْرٍ أَوْ مَکْرُوهٍ أَوْ کَیْدٍ أَوْ خَدیعَهٍ أَوْ نِکَایَهٍ أَوْ سعَایَهٍ أَوْ فَسَادٍ أَوْ غَرَقٍ أَوِ اصْطِلَامٍ أَوْ عَطَبٍ أَوْ مُغَالَبَهٍ أَوْ غَدْرٍ أَوْ قَهْرٍ أَوْ هَتْکِ ستْرٍ أَوِ اقْتِدَارٍ أَوْ آفَهٍ أَوْ عَاهَهٍ أَوْ قَتْلٍ أَوْ حَرَقٍ أَوِ انْتِقَامٍ أَوْ قَطْعٍ أَوْ سحْرٍ أَوْ مَسْخٍ أَوْ مَرَضٍ أَوْ سُقْمٍ أَوْ بَرَصٍ أَوْ جُذَامٍ أَوْ بُؤْسٍ أَوْ فَاقَهٍ أَوْ سَغَبٍ أَوْ عَطَشٍ أَوْ وَسْوَسَهٍ أَوْ نَقْصٍ فِی دینٍ أَوْ مَعِیشَهٍ فَاکْفِهِ بمَا شئْتَ وَ کَیْفَ شئْتَ وَ أَنَّی شئْتَ إِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ وَ صَلَّی اللَّهُ عَلَی سَیِّدنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ وَ سَلَّمَ تَسْلِیماً کَثِیراً وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا باللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبّ الْعالَمِینَ.
منبع مطلب : namnak.com
مدیر محترم سایت namnak.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.
جواب کاربران در نظرات پایین سایت
مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.