سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری را از سایت پست روزانه دریافت کنید.
شرایط دریافت مجوز تردد بین شهری / آدرس سایت ثبت نام مجوز سفر
به گزارش تجارتنیوز، از روز گذشته اعطای مجوز تردد بین شهری به صورت آنلاین شده است. چه کسانی و چطور میتوانند مجوز تردد بین شهری دریافت کنند؟
طبق اعلام، یمان قربانی، مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران، شهروندان تهرانی میتوانند، از روز سهشنبه اخیر جهت تردد بین شهری در سامانه صدور مجوز به نشانی https://moi.ir/taradod مراجعه و میتوانند ثبت نام کنند. درخواست تردد، با مستندات ارائه شده توسط کارشناسان فرمانداری تهران بررسی (تائید یا عدم تائید) در سامانه مربوطه قسمت پیگیری درخواست قابل مشاهده است که در مدت حداقل ۲۴ ساعت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
در این اعلام، از شهروندان تهرانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا درخواست شده است از رفتن به سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
شرایط متقاضیان
در صفحه ثبت نام برای اخذ مجوز تردد آمده است:
«الف) لطفاً قبل از ورود به سامانه ثبت درخواست تردد، به نکات زیر توجه نمایید:
تصویر تمامی مدارک ارسالی باید با فرمت .jpg و حجم آن حداکثر ۵ مگابایت باشد.
در صورتی که تصویر مدارک با گوشی تلفن همراه عکس برداری میشود، باید کیفیت لازم برای مشاهده را داشته باشد. در صورت ناخوانا بودن، درخواست تأیید نخواهد شد.
آن دسته از افرادی که محل کار یا محل اسکان آنها در دو شهرستان مختلف می باشد، جهت اخذ برگه تردد مدارک زیر را بارگذاری نمایند:
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
تصویر سند مالکیت منزل یا اجاره نامه
تصویر گواهی محل کار (مثل صفحه اول دفترچه بیمه، کارت شناسایی محل کار یا معرفینامه با مهر محل کار)
تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
افرادی که به دلایل پزشکی و درمانی میبایست در موعد مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند، مدارک زیر را در سامانه بارگذاری کنند:
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
مدارک پزشکی و درمانی دال بر الزام حضور بیمار در این شهر
ب) مراحل تکمیل فرم به شرح زیر میباشد:
متقاضی پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه و همچنین پیامک دریافت مینماید.
اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی و تأیید میگردد. پیامک تأیید نهایی نیز برای متقاضیان ارسال خواهد شد. همچنین از طریق پروفایل شخصی خود در بخش پیگیری در خواست می توانید از وضعیت درخواست مطلع شوید.
پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، متقاضی باید تاییدیه مجوز تردد را بصورت الکترونیکی در بخش پیگیری در خواست دریافت نماید.»
منبع مطلب : tejaratnews.com
مدیر محترم سایت tejaratnews.com لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.
لینک سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری+ نحوه ثبت نام
مرورگر شما از این ویدیو پشتیبانی نمیکنید.آنگونه که گزارشها نشان میدهد در برخی از موارد صدور مجوز بسیار ساده است و در مواردی با سختی و دشواری زیادی همراه است. در برخی از موارد مدارک را اینترنتی میتوان ارسال کرد و در مواردی برای کل روند باید ساعتها در صف ایستاد و گاهی هم مجوزی به افراد داده نمیشود.
برای صدور مجوز تردد بین شهری به چه مدارکی نیاز داریم؟
اما صدور مجوز به چه مدارکی نیاز دارد؟ مقامات وزارت کشور و فرمانداری عنوان کردهاند تردد میان شهرها ممنوع است و فقط افرادی میتوانند در بین شهرها تردد کنند که مدارک پزشکی یا برگه ماموریت کاری و اداری داشته باشند.
اما گویا این رویه آنگونه که فرمانداری عنوان میکند همیشه هم دشوار هم نیست. بهتر است افراد هنگام مراجعه به فرمانداری سند و مدرکی برای اثبات ضرورت سفر خود داشته باشند، اما اگر سندی هم وجود نداشته باشد، مجوز سفر صادر میشود.
پیگیریها نشان میدهد جز در آستانه شب یلدا، در دیگر موارد قرار بوده سختگیری زیادی برای صدور مجوز سفر بین شهری وجود نداشته باشد و به هر فردی که برای سفر مراجعه کند، مجوز بدهند و همین گونه هم بوده است.
روند صدور مجوز در دیگر استانها گویا راحت است. در برخی از استانها ابتدا باید به سایت فرمانداری مراجعه و مدارک پزشکی یا ماموریت کاری و اداری و مدارک ماشین را در سایت بارگذاری کرد. در این حالت کد پیگیری صادر میشود و فرد میتواند با این کد به فرمانداری مراجعه کند و مجوز سفر را بگیرد.
اما در برخی دیگر از استانها این روند کاملا حضوری انجام میشود. افراد مدارک ماشین را به فرمانداری میبرند و مجوز سفر میگیرند. نهایتا یک تا دو ساعت زمان لازم است.
مشکل صدور مجوز تردد بین شهری در تهران
اما در تهران روند کار دشوارتر است و همین مساله انتقاداتی هم داشته است. هم صف دریافت مجوز طولانی است و هم در مواردی برخورد با مردم کاملا سلیقهای است. مجوزها در دو جا صادر میشود. به عبارتی محل صدور مجوز به سه استان گیلان، مازندران و گلستان در جنتآباد جنوبی است و دیگر شهرها در خیابان مطهری.
تجربه مراجعان برای دریافت مجوز تردد در تهران کاملا متفاوت است. یکی از مراجعان میگوید گویا در تهران مجوز تردد برای کار شخصی بسیار سخت صادر میشود. او میگوید بعد از چند بار مراجعه توانسته مدارک را به فرمانداری تحویل بدهد. آنها مدارک را به دقت بررسی کردهاند و بعد از آن هم به او اعلام شده که باید از پلیس پیگیری کند که آیا امکان سفر دارد یا نه؟
مراجعهکننده دیگری میگوید سه ساعت در نوبت تحویل مدارک بوده و مامور بدون توجه و بررسی به مدارک مجوز سفر را در لحظه صادر کرده است.
فرد دیگری میگوید برای تردد دائم از شمال به تهران از طرف محل کارش برگه ماموریت کاری به فرمانداری تهران داده و کل دوره محدودیت تردد، توانسته بدون مشکل سفر کند. او میگوید بهترین مدرک برای گرفتن مجوز تردد، داشتن ماموریت کاری است.
این انتقادات در فضای مجازی هم وجود دارد. یکی از کاربران نوشته که مدارک پزشکی خود را آماده کرده، اما هنگام مراجعه هیچ مدرکی از او نخواستهاند و فقط دو تا سه ساعت در یک صف شلوغ معطل شده است.
فرد دیگری نوشته که از ساعت ۸ صبح در صف دریافت مجوز بوده و ۸۰۰ نفر قبل از او شماره گرفتهاند و باید ساعتها در صف بماند.
مجوزهای تردد بین شهری جدی است یا نه؟
یکی از متقاضیان مجوز میگوید با مجوز درمانی از اصفهان به تهران آمده اما هم، زمان رفت و هم زمان برگشت در میان راه توسط پلیس متوقف و دو میلیون تومان جریمه شده و نشان دادن مجوز سفر هم مانع جریمه او نشده است و حالا باید با مراجعه به پلیس جریمه خود را صفر کند.
مخاطب دیگری میگوید به سادگی مجوز سفر از اراک به تهران برای حل یک مشکل خانوادگی را گرفته است. او میگوید در هنگام رفت و برگشت مشکلی در راه نداشته اما در فرمانداری به او تاکید کردهاند که اگر دوربین پلاک او را جریمه کرد، بعد از سفر میتواند این جریمه را پاک کند.
راهنمای ثبت نام در سامانه تردد وزارت کشور برای صدور مجوز تردد بین شهری
آموزش تصویری و گام به گام راهنمای سامانه ثبت نام تردد آنلاین وزارت کشور برای درخواست صدور مجوز تردد بین شهری.
منبع مطلب : rahbordemoaser.ir
مدیر محترم سایت rahbordemoaser.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.
نحوه ثبت نام برای مجوز تردد بین شهری+ لینک
به گزارش برنا؛ لینک سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری امروز چهارشنبه 17 دی از سوی فرمانداری اعلام شد. برای تردد بین شهری لازم است شهروندان عزیز با مراجعه به سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری و ارائه و بارگزاری اسناد مثبه جهت اخذ جوز اقام نمایند. پس از بارگزاری در سایت مجوز تردد از سوی کارشناسان بررسی و سپس مجوز تردد بین شهری صادر می گردد. ایمان قربانی مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران، گفت: شهروندان تهرانی میتوانند، از روز سه شنبه مورخ ۱۶/۱۰/۱۳۹۹ جهت تردد بین شهری در سامانه صدور مجوز به نشانیhttps://moi.ir/taradod مراجعه و ثبت نام کنند.
لینک سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری در ادامه برای شما همراهن عزیز به نمایش گذاشته می شود. با کیک بر روی لسنک زیر نسبت به تردد بین شهری اقدام فرمائید. در ادامه نحوه ثبت نام نیز به صورت تصویری نمایش داده شده است.
مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه تردد بین شهری
الف) لطفاً قبل از ورود به سامانه ثبت درخواست تردد، به نکات زیر توجه نمایید:
تصویر تمامی مدارک ارسالی باید با فرمت .jpg و حجم آن حداکثر ۵ مگابایت باشد.
در صورتیکه تصویر مدارک با گوشی تلفن همراه عکس برداری میشود، باید کیفیت لازم برای مشاهده را داشته باشد. در صورت ناخوانا بودن، درخواست تأیید نخواهد شد.
آندسته از افرادی که محل کار یا محل اسکان آنها در دو شهرستان مختلف می باشد، جهت اخذ برگه تردد مدارک زیر را بارگذاری نمایند:
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
تصویر سند مالکیت منزل یا اجاره نامه
تصویر گواهی محل کار (مثل صفحه اول دفترچه بیمه، کارت شناسایی محل کار یا معرفینامه با مهر محل کار)
تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
افرادی که به دلایل پزشکی و درمانی میبایست در موعد مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند، مدارک زیر را در سامانه بارگذاری کنند:
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
مدارک پزشکی و درمانی دال بر الزام حضور بیمار در این شهر
ب) مراحل تکمیل فرم به شرح زیر میباشد:
متقاضی پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه و همچنین پیامک دریافت مینماید.
اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی و تأیید میگردد. پیامک تأیید نهایی نیز برای متقاضیان ارسال خواهد شد. همچنین از طریق پروفایل شخصی خود در بخش پیگیری در خواست می توانید از وضعیت درخواست مطلع شوید.
پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، متقاضی باید تاییدیه مجوز تردد را بصورت الکترونیکی در بخش پیگیری در خواست دریافت نماید
فرماندار تهران گفت: از سه شنبه، ۱۶ دی ماه، متقاضیان واجد شرایط برای سفر به شهرستانهای خارج از استان تهران میتوانند به سامانه مراجعه کنند.
او افزود: باتوجه به افزایش تقاضا های حضوری برای سفرهای بین شهری، سامانه ای برای صدور مجوز طراحی شده است.
فرهادی تصریح کرد: افراد واجد شرایط به مدت ۷۲ ساعت اجازه خروج از تهران را خواهند داشت.
نحوه ثبت نام در سامانه تردد بین شهری
راهنمای سامانه ثبت نام تردد آنلاین وزارت کشور
پس از ورود به سایت سامانه تردد وزارت کشور moi.ir در صورتی که قبلا در پورتال وزارت کشور (میزخدمت و تحریریه) ثبت نام نموده اید، باید از همان نام کاربری و کلمه عبور استفاده نمایید.
در صورت عدم داشتن حساب کاربری ابتدا باید در سامانه ثبت نام تردد آنلاین وزرات کشور روی ثبت نام کلیک نمایید.
راهنمای تصویری ثبت نام در سامانه تردد:
ابتدا وارد سامانه ثبت نام تردد وزارت کشور از طریق لینک زیر شوید
سایت سامانه ثبت نام تردد وزارت کشور
اطلاعات خود را وارد کنید و سپس روی عضویت کلیک نمایید
پس از ثبت عضویت وارد صفحه کاربری خود در سامانه تردد وزارت کشور میشوید
نکته: در هنگام ورود، بجای کلمه کاربری, کد ملی خود را وارد نمایید.
در قسمت درخواست جدید اطلاعات خودروی خود را وارد نمایید
پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه دریافت مینماید.
اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی و تأیید میگردد. پیامک تأیید نهایی نیز برای متقاضیان ارسال خواهد شد. همچنین از طریق پروفایل شخصی خود در بخش پیگیری درخواست می توانید از وضعیت درخواست مطلع شوید.
الف) لطفاً قبل از ورود به سامانه ثبت درخواست تردد، به نکات زیر توجه نمایید:
تصویر تمامی مدارک ارسالی باید با فرمت .jpg و حجم آن حداکثر ۵ مگابایت باشد.
در صورتیکه تصویر مدارک با گوشی تلفن همراه عکس برداری میشود، باید کیفیت لازم برای مشاهده را داشته باشد. در صورت ناخوانا بودن، درخواست تأیید نخواهد شد.
آندسته از افرادی که محل کار یا محل اسکان آنها در دو شهرستان مختلف می باشد، جهت اخذ برگه تردد مدارک زیر را بارگذاری نمایند:
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
تصویر سند مالکیت منزل یا اجاره نامه
تصویر گواهی محل کار (مثل صفحه اول دفترچه بیمه، کارت شناسایی محل کار یا معرفینامه با مهر محل کار)
تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
افرادی که به دلایل پزشکی و درمانی میبایست در موعد مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند، مدارک زیر را در سامانه بارگذاری کنند:
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
مدارک پزشکی و درمانی دال بر الزام حضور بیمار در این شهر
ب) مراحل تکمیل فرم به شرح زیر میباشد:
متقاضی پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه و همچنین پیامک دریافت مینماید.
اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی و تأیید میگردد. پیامک تأیید نهایی نیز برای متقاضیان ارسال خواهد شد. همچنین از طریق پروفایل شخصی خود در بخش پیگیری در خواست می توانید از وضعیت درخواست مطلع شوید.
پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، متقاضی باید تاییدیه مجوز تردد را بصورت الکترونیکی در بخش پیگیری در خواست دریافت نماید
منبع مطلب : www.borna.news
مدیر محترم سایت www.borna.news لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.
جواب کاربران در نظرات پایین سایت
مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.