چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم



چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم را از سایت هاب گرام دریافت کنید.

اولین 1000 فالوور اینستاگرام خود را چگونه جذب کنیم؟

اولین 1000 فالوور اینستاگرام خود را چگونه جذب کنیم؟

فالوور اینستاگرام چیزی است که این روزها همه به دنبال آن هستند. اما واقعا چگونه می‌توان ۱۰۰۰ فالوور اول را در اینستاگرام جذب کرد؟ من می‌دانم که شما راه‌حل‌های زیادی را برای افزایش فالوور اینستاگرام خود امتحان کرده‌اید. حتی ممکن است بارها با رویای موفقیت در اینستاگرام رویاپردازی کرده باشید

شاید شما به روش‌های مختلف چند صد فالوور به دست آورده باشید، اما ناگهان طی فقط چند روز، دوباره بخش بزرگی از آنها را از دست داده باشید. من می‌دانم که این مسئله می‌تواند خیلی دلهره‌آور باشد.

اما خبر خوب این است که شما به جای مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر برای زیاد کردن فالوور اینستاگرام آمده‌اید! نوین مارکتینگ به عنوان اولین پارتنر رسمی تبلیغ در گوگل شما را در این مقاله برای جذب فالوور راهنمایی خواهد کرد. قطعا شما کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد تا فالوورهای خود را از دست ندهید. و این فقط شامل جذب فالوورهای جدید به اینستاگرام نمی‌شود؛ بلکه سبب هدایت آن‌ها به سمت کسب و کار شما خواهد شد و این به خدمات سئو سایت شما نیز کمک خواهد کرد.

در این مقاله، من اساسی‌ترین شیوه‌های جذب فالوور اینستاگرام را به شما می‌آموزم، فالوورهایی که واقعا به محتوای شما علاقمند هستند و با استفاده بیشتر از حساب شما، به رشد پروفایل شما کمک می‌کنند. من همچنین برخی از راهنمایی‌های مفید از کارشناسان اینستاگرام و راه‌هایی که برای رشد حساب‌هایشان استفاده می‌کنند را بررسی می‌کنم.

گام اول: ایجاد محتوای جذاب و گیرا در اینستاگرام

در این بخش سه مرحله کلیدی را شرح می‌دهم که باید از  آن برای نوشتن یک محتوای با کیفیت استفاده کنید  و هزار فالوور اینستاگرام اول خود را به دست آورید.

ایجاد محتوا برای مخاطبان هدف و خاص!

اولین چیزی که در اولویت است، این است که شما باید دقیقا بدانید که قرار است چه کاری را در اینستاگرام خود انجام دهید و چرا. برای این کار از خودتان بپرسید که هدف محتوای اینستاگرام شما چیست؟ و چه کسی قرار است که این محتوا را ببیند؟

پاسخ به این سوال‌ها کمک می‌کند هنگامی که شما چند فالوور اینستاگرام اول خود را پیدا کردید، بدانید که چه محتوایی را برای مخاطبان انتخابی خود خلق کنید.

اگر که پست‌ها را بدون در نظر گرفتن استراتژی و یا هدف خاصی می‌گذارید، همین امروز گامی به عقب بردارید و کل استراتژی خود را دوباره ارزیابی کنید. شما باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید. زیرا ایجاد یک هدف ایده‌آل، تولید محتوای سازگار با فالوورها را بسیار راحت‌تر می‌کند.

همیشه مفید است که تحقیقاتی کلی انجام دهید تا بفهمید چه کسانی شما را دنبال می‌کنند و بدانید که بر این اساس چه محتوایی را باید تولید کنید. احتمالا فالوور اینستاگرام ایده‌آل شما بسیار نزدیک به شخصیت مشتری ایده‌آل شما است. در واقع شما باید بتوانید خصوصیات مشتریان خود را بررسی کنید، تا محتوایی متناسب با نیاز آنها تولید کنید.

هنگامی که فهمیدید فالوورهای شما چه چیزی می‌خواهند، مهم است که به رقبای خود نزدیک باشید. یعنی همواره بدانید در حوزه کاری شما در اینستاگرام چه می‌گذرد! به احتمال زیاد رقبای شما مخاطبان مشابهی با شما خواهند داشت. این بدان معنی است که اگرچه آنچه را که منتشر می‌کنید بسیار مهم است؛ اما اینکه این محتوا را چه کسانی می‌خوانند، مهم‌تر است.

پس بهتر است پست‌های رقیب خود را به طور کامل بررسی کنید، تا ببینید مخاطبان شما بیشتر با چه نوع مطالبی ارتباط برقرار می‌کنند. از چه تصاویری استفاده می‌کنند؟ استفاده از متن در چه پست‌هایی نقش قابل توجهی دارد؟ و… ثبت تجارب به دست آمده از محبوب‌ترین پست‌ها و تصاویر رقبا، می‌تواند یک شروع عالی برای انتشار اولین تصاویر پروفایل اینستاگرام شما باشد.

با این حال، هنگامی که تعداد کمی فالوور اینستاگرام را جذب کردید، بهترین راه برای پیدا کردن آنچه مخاطبان شما می‌خواهند ببینند، این است که از خود آنها درباره این موضوع سوال بپرسید! برای انجام نظرسنجی می‌توانید از استوری اینستاگرام با هدف کشف اهداف اصلی فالوررهای خود و نقاط ضعف محتوای منتشر شده استفاده کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنم در مورد چیزی که مخاطب از شما انتظار دارد سئوال کنید تا پاسخ‌های مخاطبان خود را دریافت کنید، این کار به شما در ایجاد محتوای مرتبط‌تر کمک خواهد کرد. گاهی در اینستاگرام، لایو برگزار کنید تا فالورها فرصتی برای گفتگو با شما داشته باشند! فراموش نکنید که شما از طریق ارتباط مستقیم با فالوورهای خود ایده‌های جدیدتری به دست می‌آورید.

موضوعی زیبا و پایدار تهیه کنید

تا این مرحله شما ایده‌هایی برای مطالب‌تان دارید، می‌دانید چه مطالبی در حال حاضر در صفحه‌ی اینستاگرام شما به خوبی جواب خواهد داد و آماده هستید که آن‌ها را امتحان کنید. اما تند نروید!

پیش از ارسال مطلب، باید اطمینان پیدا کنید که همه مطالب شما جزئی از یک موضوع کلی هستند.

تصور کنید که کل موضوعات اینستاگرام شما یک لباس کامل است و هر یک از پست‌ها، تکه‌ای از آن. شما هرگز یک کفش پاشنه بلند را با گرمکن ست نمی‌کنید (البته شاید هم بکنید، تصمیم با شماست)، چون به نظر من زیبا و درست نمی‌شود.

چنین رویکردی را هم برای موضوع پست‌های خود در اینستاگرام در نظر بگیرید و به زیبایی کلی آن فکر کنید. بازدیدکنندگان صفحه‌ی شما در نیم‌ثانیه اول تصمیم می‌گیرند که شما را دنبال کنند یا نه. بنابراین بهتر است که اولین برخوردشان با شما تأثیرگذار باشد.

یک تم برای کار خود انتخاب کنید، در نظر بگیرید که چه طیف رنگی به کارتان می‌آید، تفاوتی ندارد که رنگ تند، سرد یا شفاف باشد، اما مهم است که طیف رنگ مشخصی داشته باشید. سپس از نرم‌افزارهای مختلف استفاده کنید تا فیلتر ایده‌آل خود را بیابید.

نرم‌افزارهای بسیاری برای ویرایش تصویر وجود دارند که می‌توانند به افزایش کیفیت محتوای اینستاگرام شما کمک کنند. همچنین توجه کنید که تنها استفاده از محتوای خوب کافی نیست. بلکه باید بتوانید برنامه‌ریزی خوبی برای زمان‌بندی انتشار محتوا داشته باشید.

همچنین فراموش نکنید که روش‌هایی بیش از اعمال فیلتر و تم رنگی برای طراحی یک صفحه‌ی اینستاگرام زیبا وجود دارد که در فرصت این مقاله نمی‌گنجد.

نوین مارکتینگ به زودی مقاله‌ای با عنوان ساخت محتوای با کیفیت در اینستاگرام منتشر می کند تا آن موقع با بلاگ نوین مارکتینگ همراه باشید.

با محتوای بهتر قدمی فراتر بگذارید

به این بسنده نکنید که محتوای شما به اندازه‌ی کافی خوب است، با کمی کار بیشتر می‌توانید نگاه بینندگان بیشتری را به خود جلب کرده و البته به آن‌ها انگیزه‌ کلیک روی دکمه‌ فالوو را بدهید!

برای مثال، شما می‌توانید چند پست منحصربه‌فرد که سطح کیفی بالاتری دارند را با استفاده از محتوا انیمیشنی و بهره بردن از نرم افزارهایی  به ویدیوهای کوتاه، بومرنگ و سینماگراف تبدیل کنید. این محتوا ها با اینستاگرام همخوانی خوبی دارد.

مثلا شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار Loopsie (نسخه اندروید، نسخه IOS) به طور رایگان یک سینماگراف (که اساساً یک ویدیو با فرمت GIF است و یک عکس ثابت را با یک عنصر متحرک نمایش می‌دهد) تولید کنید. زمانی که ویدیو می‌گیرید، Loopsi یک تصویر را ثابت می‌کند و پس از آن می‌توانید انتخاب کنید که کدام عنصر در ویدیو متحرک باشد.

البته اگر در ساخت سینماگراف‌های چشم نواز جدی هستید، می‌توانید نسخه پولی برنامه‌ Cinemagraph  از شرکت Flixl را امتحان کنید، که امکانات بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین اگر در استفاده از دوربین ماهر هستید، قطعا راه‌های زیادی برای خلق محتوایی عالی وجود دارد. اما اگر شما بهترین عکاس جهان نیستید، می‌توانید کسی را استخدام کنید که برای شما تصویربرداری کند. در این صورت پس از مدت کوتاهی شما محتوای بسیار زیادی برای انتشار در صفحه‌ی خود دارید. به طور کلی پیشنهاد می‌کنم در تولید محتوای بصری مضایقه نکنید!

گام دوم: محتوای اینستاگرام خود را برای بیشتر دیده شدن بهینه‌سازی کنید

همانطور که احتمالا می‌دانید، مسیر موفقیت در اینستاگرام فقط شامل تولید محتوای عالی نمی‌شود، بلکه باید محتوای خود را بر اساس قوانین اینستاگرام بهینه‌سازی کنید. در این بخش ۵ راهکار برای بهینه‌سازی محتوای اینستاگرامی و جلو زدن از بسیاری از رقبا (به معنای واقعی) را تشریح می‌کنم.

نمایه‌ی (پروفایل) اینستاگرام خود را بهینه کنید

یکی از مواردی که ممکن است باعث از دست دادن فالوور اینستاگرام شود، فراموش کردن بهینه‌سازی نمایه‌ شما است. منظور از نمایه‌ اینستاگرام همان اطلاعات اولیه پروفایل شماست.

برای بهینه‌سازی نمایه، نخست نیاز دارید که از قابل جستجو بودن نام خود اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که کاربران می‌توانند شما را پیدا کنند! نام شما با نام کاربری متفاوت است و می‌تواند نام واقعی و یا نام تجاری شما نباشد (هر چند اگر باشد بهتر است و به شما کمک می‌کند).

با افزودن نام خود، کاربران به راحتی می‌توانند به طور خاص با جستجوی نام تجاری و یا نام شما، حساب کاربری شما را پیدا کنند.

پس از آن یک تصویر کاربری که همه چیز درباره‌ نام تجاری‌تان را خلاصه می‌کند انتخاب کنید. از نشان تجاری (لوگو) خود استفاده کنید تا کاربران به شکل بصری نام تجاری شما را تشخیص داده و بفهمند که این حساب کاربری به چه کسی تعلق دارد. یا اگر شما «گروهی یک نفره» هستید و هنوز نشان تجاری ندارید،

تصویری از خودتان را انتخاب کنید که بیانگر حرفه‌ی شما باشد و یا حداقل به وضوح چهره‌ی شما را نشان دهد. پس از همه‌ این موارد، برای رشد نام تجاری خود، لازم است که آن را انسانی‌تر کنید! هر چه بیشتر قابل تشخیص باشید، برای نام تجاری شما بهتر است.

همچنین می‌توانید به بخش بیو اینستاگرام خود چند کلمه‌ی کلیدی بیفزایید که بیانگر این باشد که نام تجاری شما درباره‌ی چیست. به عنوان مثال اگر یک طراح داخلی هستید، افزودن کلمات کلیدی «طراحی داخلی»، «دکوراسیون منزل» و «معماری» به بیوگرافی شما به دیده شدن صفحه‌ی شما، هنگامی که کاربران این

عبارات را در اینستاگرام می‌جویند، کمک می‌کند.

هر کلمه‌ی کلیدی که انتخاب کنید به راحتی به بخش بیوگرافی شما افزوده می‌شود. برای این کار کافی است به پروفایل اینستاگرام خود رفته و روی عبارت ویرایش پروفایل، درست کنار آیکن چرخ‌دنده کلیک کرده و کلمات کلیدی را به بیوگرافی خود اضافه کنید.

همیشه نوشته‌های خود را تگ کنید

هیچ‌وقت فرصت به دست آوردن فالوور اینستاگرام بالقوه بیشتر را از دست ندهید. همواره پست‌ها و استوری‌های خود را تگ کنید. شما می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، سایر حساب‌های کاربری (در صورت مرتبط بودن) و…، کار هشتگ‌گذاری و تگ‌کردن را انجام دهید. اگر می‌توانید هر سه را برای یک پست استفاده کنید، بدون شک همه را انجام دهید.

تگ‌کردن مطالب با استفاده از هشتگ‌ها امکان دیده شدن شما را افزایش می‌دهد (البته این مورد به رقابت‌پذیری تگ‌های شما بستگی دارد)، ولی به طور کلی این کار شانس خوبی برای دیده شدن محتوای شما در هنگام جستجوی تگی خاص توسط کاربران فراهم می‌کند.

همچنین تگ کردن کسانی که در محتوای شما نقشی ویژه دارند، به این معنی است که پست شما قطعاً در اینستاگرام آن‌ها در زیر بخش «تگ شده‌ها» نمایش داده خواهد شد. در نتیجه زمانی که کاربران پروفایل آن‌ها را مرور می‌کنند، می‌توانند شما را پیدا کنند! این مورد می‌تواند به شما در برقراری ارتباط با نام‌های تجاری و افراد تأثیرگذار در زمینه‌ی کاری‌تان کمک کرده و می‌تواند برای شما چند تگ نیز به ارمغان بیاورد.

وقتی یک نام تجاری و یا یک فرد تأثیرگذار را در استوری اینستاگرام خود تگ می‌کنید، او ممکن است تصمیم بگیرد که از مطلب شما عکس (اسکرین شات) بگیرد و با تگ کردن شما آن را منتشر کند. این مورد می‌تواند افرادی را به صفحه‌ی شما بیاورد، آن هم بدون اینکه کار خاصی انجام داده باشید (و اگر آنچه که منتشر کرده‌اید جذاب باشد، این احتمال وجود دارد که روی دکمه‌ی دنبال کردن کلیک کنند). کمی جلوتر در مورد ایجاد روابط با نام‌های تجاری و افراد تأثیرگذار بیشتر خواهیم گفت، اما در حال حاضر فقط به بخش تگ پرداختیم.

از هشتگ‌ها هوشمندانه استفاده کنید و هشتگ‌هایی برای خودتان بسازید

برای این که به بهترین هشتگ‌های خود دست پیدا کنید، نیاز دارید که انتخاب‎گرا باشید. هیچ وقت با انتشار تعداد زیادی هشتگ اینستاگرام به دنبال یافتن بهترین پاسخ نباشید.

چند روش تمرینی عالی وجود دارد که با دنبال کردن آن می‌توانید هشتگ‌ها را بررسی و استفاده کنید، اما در حال حاضر قصد ورود به جزییات را نداریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقاله‌ی چگونه از هشتگ‌ها برای رشد حساب کاربری اینستاگرام استفاده کنیم را مطالعه کنید.

در ادامه خلاصهای از روشهای اطمینان یافتن از اثرگذار بودن هشتگهای مورد استفاده آورده شده است:

ترویج چند جانبه‌ی حساب کاربری اینستاگرام

با استفاده از پست الکترونیک و سایر کانال‌های اجتماعی، حساب کاربری خود در اینستاگرام را ترویج کنید و اطمینان حاصل کنید که همه‌ی کسانی که در حلقه‌ی اطرافیان‌تان هستند می‌دانند که می‌توانند شما را در اینستاگرام دنبال کنند. شما می‌توانید (و باید) در مشترکین پست الکترونیک، خوانندگان وبلاگ و یا بازدیدکنندگان وبسایت خود برای میزان آمدن به اینستاگرام خود و دنبال کردن آن انگیزه ایجاد کنید. انگیزه‌های از این دست در این زمینه می‌تواند موثر باشد:

از ناتان چان درباره‌ی چگونگی مدیریت رشد حساب کاربری و رسیدن به ۱.۳ میلیون فالوور اینستاگرام (@Foundr) سؤال کردم. او در پاسخ گفت که برای رشد کاربران سه نکته‌ی کلیدی وجود دارد، اول اینکه با برگزاری رقابت و مسابقه بین کاربران، آن‌ها را دائماً با محتوای خود درگیر کنید. در کنار آن با افراد تأثیرگذار برای انتشار محتوای خود همکاری کنید و محتوای تحریک‌کننده‌ای که برای مخاطبان هدف شما طراحی شده است را منتشر کنید. به این ترتیب می‌توانید رشد قابل توجهی را تجربه کنید.

یک برند مد و لباس سوئدی به نام Weekday به تازگی کارزاری را در تمامی فروشگاه‌هایش راه اندازی کرده است که خریداران تنها در صورتی که حساب کاربری اینستاگرام آن‌ها را دنبال کنند از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند! من به شخصه موفقیت این کارزار را تضمین می‌کنم، مگر اینکه اتصال وای‌فای ضعیف از فالوو کردن صفحه‌ی آن‌ها و گرفتن ۱۰ درصد تخفیف جلوگیری کند.

پس به این صورت پیش بروید و زمانی را برای تحریک فالوورهایی که همین حالا دارید، صرف کنید. ارائه‌ی پیشنهادهای انگیزشی و خاص، راهکاری مناسب برای افزایش وفاداری به نام تجاری در میان هواداران موجود نیز هست، بنابراین این مورد یک راهکار برد-برد است.

پست خود را (Boost ) تبلیغ کنید

برای دیده شدن بیشتر، می‌توانید از تبلیغ در اینستاگرام و امکان Boost بهره بگیرید. اگر یک کارآفرین یا وبلاگ نویس هستید این روش برایتان چندان مناسب نیست اما برای نام‌های تجاری و کسب و کارهای بزرگ‌تر، راهکاری لازم و حیاتی است.

با افزایش کاربران و افزایش محتوا، رقابت بیشتری برای دیده شدن مطالب شما و جذب فالوور اینستاگرام جدید ایجاد می‌شود. این مورد خصوصاً برای نام‌های تجاری مشهور اینستاگرام، نظیر مد، زیبایی و ورزش کاراتر است.

Boost یک مطلب در اینستاگرام و تبلیغ آن بسیار ساده است، اما برای انجام آن به یک پروفایل تجاری اینستاگرام و یک صفحه‌ی فیسبوک نیاز دارید. صادقانه، بدون استفاده از امکانات ارائه شده در بخش پروفایل تجاری اینستاگرام، رشد حساب کاربری سخت است. بنابراین اگر هنوز برنامه‌ای برای تبلیغ ندارید هم بهتر است که حساب کاربری خود را به حساب کاربری تجاری تغییر دهید.

گام سوم: ارتباط با جامعه‌ی اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین بخش‌های استفاده از پلتفرم اینستاگرام، بدون در نظر گرفتن اینکه در چه کسب و کاری فعال هستید یا هدف شما چیست، ارتباط با افراد حاضر در اینستاگرام است. خیلی احساسی نشوید اما بدون ارتباط، هیچ دلیلی برای حضور افراد در اینستاگرام وجود ندارد!

این بخش به بررسی روش‌های استراتژیک ارتباط با کاربران در این پلتفرم می‌پردازد و روش‌های افزایش ارتباط خود و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام را شرح می‌دهد.

متخصص اینستاگرام، تایلر جی مک‌کال، که ۱۷۰۰۰ نفر فالوور اینستاگرام را در این پلتفرم جذب کرده، در این زمینه روش‌هایش را تشریح کرده است. او اشاره می‌کند که «هرگاه با یک فرد جدید ارتباط برقرار می‌کنید، حساب کاربری خود را به او معرفی کرده و به او شانس این را می‌دهی که ببیند چه چیزی را به اشتراک گذاشته ای.»

بنابراین با استفاده از مراحلی که در ادامه آورده شده است، این فرصت را از دست ندهید:

اهداف خود از برقراری ارتباط را تعیین کنید

زمان دقیقی را برای پاسخگویی روزانه به نظرات کاربران در صفحه‌ی اینستاگرام خود، و ثبت نظر در سایر حساب‌های کاربری مرتبط با خود تعیین کنید. با نگاهی واقع‌گرایانه، با چند حساب کاربری در روز می‌توانید ارتباط برقرار کنید؟ ۳۰؟ ۵۰؟ ۱۰۰؟ و چه تعداد نظر را می‌توانید پاسخ دهید؟ بسیار مهم است که در هنگام نوشتن نظرات هوشمند باشید و چیزی برای پاسخ‌گویی داشته باشید. پاسخ‌ها نباید خیلی پیشگامانه باشد اما همیشه بهتر است که به تصویر و عنوان آن مرتبط باشد و جاذبه‌ای هوشمندانه بین پست و حساب کاربری ایجاد کند. از نوشتن نظرات یک کلمه‌ای اجتناب کرده و برای شخصی‌سازی پیام‌های خود وقت بگذارید.

حساب‌های کاربری که با محتوای رقبای شما در ارتباط هستند را فالوو کنید

حساب‌های کاربری که به طوری هوشمندانه با محتوای رقبای شما در ارتباط هستند را فالوو کنید. این کار برای فالوو گرفتن متقابل نیست. به این روش اینگونه فکر کنید که می‌خواهید کسانی را که به آنچه شما دارید علاقمند هستند از وجود خود آگاه کنید. بالاخره باید حساب‌های کاربری درست را هدف قرار دهید، نه اینکه بی‌هدف هر کسی را دنبال کرده و به این امید بمانید که او هم شما را دنبال می‌کند و چند روز بعد هم از دنبال کردنتان دست می‌کشد.

بهترین راه برای این کار چیست؟ متأسفانه برای این کار باید شخصاً رقبا را بررسی کرد و دنبال‌کنندگان آن‌ها را به صورت دستی پیدا و دنبال کنید.

یافتن حساب کاربری درست از میان صدها فالوور اینستاگرام کار آسانی نیست اما باید اطمینان حاصل کنید که حساب‌های کاربری انتخاب شده جعلی نیستند. شما افرادی واقعی را می‌خواهید که امکان تبدیل شدن به مشتری را داشته باشند. پس از تغییراتی که ماه آوریل درAPI  اینستاگرام ایجاد شد، بسیاری از سامانه‌های رباتی از بخش تجاری خارج شدند؛ اما هنوز هم حساب‌های کاربری رباتی در این پلتفرم حضور دارند، بنابراین مراقب باشید.

یک نکتهی جانبی: فراموش نکنید که اینستاگرام «محدودیت فالوو کردن» به میزان ۱۶۰ حساب کاربری در ساعت را اعمال می‌کند؛ و اگر از این محدودیت بگذرید، برای حساب‌های کاربری دنبال شده به صورت موقت مسدود می‌شوید.

هشتگ‌های مرتبط با محتوای خود را فالوو کرده و با پست‌های مربوطه ارتباط برقرار کنید

آیا تا به حال از امکان فالوو کردن هشتگ در اینستاگرام استفاده کرده‌اید؟

شاید به این فکر کنید که «نمی‌خواهم صفحه‌ی خودم را با مطالب چندین حساب کاربری که دنبال نمی‌کنم، پر کنم!» اما در حقیقت، این مورد ویژگی جذابی برای فروشندگان در اینستاگرام است. شما می‌توانید با دنبال کردن هشتگ‌هایی که دقیقاً به کسب و کارتان مربوط است، اولاً ایده‌های جدیدی با مشاهده‌ی محتوای موجود در صفحه بیابید، دوماً حساب‌های کاربری جدیدی برای برقراری ارتباط پیدا کنید.

زمانی که یک هشتگ را فالوو می‌کنید، مطالب مرتبط با تگی که دنبال کرده‌اید در صفحه‌ی شما قابل مشاهده است. در نتیجه دیگر حتی به بیرون رفتن از صفحه‌ی اصلی برای یافتن حساب‌های کاربری که قابل برقراری ارتباط هستند و جوامعی که می‌توانید در آن مشارکت کنید، ندارید.

لازم است دوباره به حرف‌های متخصص اینستاگرام، تیلور بازگردیم، او توصیه می‌کند که به جای تلاش برای تولید بیش از حد محتوا در حساب کاربری خود، زمان خود را برای «مکالمه با کسانی که از طریق هشتگ‌ها و تگ‌های مکانی یافته‌اید» صرف کنید. ثبت یک نظر عمیق وقت بسیار کمتری از انتشار یک پست نیاز دارد، پس منتظر چه چیزی هستید؟

عنوان مطالب اینستاگرامی خود را بهبود دهید

زمان آن فرا رسیده که عنوان‌های قدیمی را خود با عناوینی انگیزه‌بخش جایگزین کنید. یک پست اینستاگرامی بیش از یک تصویر است و به محتوا و شخصیت نیاز دارد. اگر می‌خواهید توضیحی برای عکس بنویسید و عنوان آن اصلاً برایتان مهم نیست، باید بگویم که کارهای بهتری می‌توانید انجام دهید!

سؤال بپرسید، موضوعی که به مخاطبتان مرتبط است را منعکس کنید، با آن‌ها مثل یک دوست صحبت کنید، آرامش داشته باشید، شوخ باشید! راه‌های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها عنوان خود را بهتر کرده و مخاطبان را به آن جذب کنید و اجازه دهید که «شخصیت» نام تجاری شما بدرخشد.

با حساب‌های کاربری تأثیرگذار ارتباط بگیرید

در نهایت، وقتی نوبت به آغاز یک مکالمه و ساخت یک رابطه در اینستاگرام می‌رسد، بسیار فعال باشید. فقط در انتظار توجه به حساب کاربری خود نباشید. با حساب‌های کاربری تأثیرگذار در صنعت‌تان ارتباط برقرار کرده و یک رابطه‌ی پایدار داشته باشید. بودن در بخشی از یک جامعه‌ی اینستاگرامی مثل نام‌های تجاری، کسب و کار و صنعتی پیشرو، ارزش شما را نشان می‌دهد و می‌تواند کمک زیادی به جذب فالوور اینستاگرام و رشد حساب کاربری شما کند. این مورد را مانند یک شبکه ارتباطی که فقط بدون کارت ویزیت است ببینید.

مارکو پتریک یکی از مدیران و متخصصان رسانه‌های اجتماعی، که به چگونگی بهبود روش‌های فالوو شدن در اینستاگرام آشناست، می‌گوید:

«ساخت ارتباطاتی قوی با افرادی که همفکرمان هستند، تاکتیکی ضروری برای رشد فالوور اینستاگرام برای نام تجاری شما است؛ فرقی ندارد که به دنبال یافتن اولین ۱۰۰۰ یا اولین ۱۰۰۰۰۰ فالوور اینستاگرام باشید.»

چند راه ساده برای ساختی چنین روابطی:

این‌ها چند گام کوچک می‌توانند تغییراتی اساسی ایجاد کنند. این مورد مهمی است، که برای رشد حساب کاربری نیاز به صرف زمان دارید تا به ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام برسید. اما دستیابی به این مهم فقط با تعهد به صرف زمان و تلاش مناسب قابل دسترسی است.

امیدوارم این مقاله ایده‌ای روشن برای چگونگی پیش رفتن، رسیدن به نقطه‌ی مورد نظر و آغاز دستیابی به اهدافتان در اینستاگرام (و تجارتی وسیع‌تر) داده باشد.

تجربه‌ی شما از رشد حساب کاربریتان در اینستاگرام تا به حال چگونه بوده است؟ آیا روش‌های دیگری برای جذب اولین ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام دارید؟ در بخش نظرات منتظر خواندن پیشنهادات و تجارب شما در این زمینه هستیم.

منبع مطلب : novinmarketing.com

مدیر محترم سایت novinmarketing.com لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام با 7 راهکار اصلی - جذب 1000 فالور اینستاگرام در هر روز

افزایش فالوور اینستاگرام با ۷  اصلی مهم و ارائه دستورالعمل با ۱۲ راهکار عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام موضوع مطلب جذاب مقاله امروز است. اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما می‌دانید که افزایش فالوور اصلی‌ترین کار شماست. اما واقعا چگونه می توانید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟ این مقاله یک راهنمای عالی برای جذب هزار فالوور اول پیچ اینستاگرام شماست.

۷ اصل مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام:

۱- یک پروفایل عالی طراحی کنید.

۲- عکاسی کنید و بهترین ویرایش را انجام دهید.

۳- روی صنایع دستی به یاد ماندنی برند خود را زیر نویس کنید.

۴- از hashtags مربوط به کمبودها و مخاطبان خود استفاده کنید.

۵- مشارکت با سایر کاربران

۶- استوری و live را در اینستاگرام منتشر کنید

۷- کمپین های تبلیغاتی با حساب های مشابه انجام دهید.

حتما می‌دانید که اینستاگرام یک کانال رو به رشد است که افراد و شرکت ها به طور یکسان برند خود را گسترش می دهند. به ویژه برای کسب و کارها، روشی برای انعطاف پذیری نام تجاری شماست، استخدام کارمندان آینده، نمایش محصول و فرهنگ شرکت شما، لذت بردن مشتریان، و ایجاد کسب و کار جدید.

اما اینجا یک قرارداد است: به جز مشهور بودن شما، واقعاً سخت است که بدون هیچ کار سختی در اینستاگرام به دنبال یک پیروزی بزرگ بگردیم.

به طور متوسط برای شخص یا کسب و کار، رشد روز افزون نیاز به زمان و توجه روزانه و مداوم دارد. خوشبختانه، چندین راه وجود دارد که می‎توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام حداقل به اندازه ۱۰۰۰ نفربرای حساب کاربری شخصی یا حرفه ای خود در اینستاگرام انجام دهید.

همه چیز درباره این است که بدانید زمان و تلاش خود را کجا سرمایه گذاری کنید. با سفارشی کردن پروفایل خود، انتخاب مطالب عالی، نوشتن کپی هوشمندانه، استفاده از هشتگ hashtag، و کار با نفوذ کنندگان و طرفداران برای تشویق تعامل.

بیایید ببینیم برای افزایش فالوور اینستاگرام باید از کجا شروع کنیم. و ۱۰۰۰ فالوور اول را چطور جذب کنیم. از ایجاد یک پروفایل اینستاگرام که فالوور زیاد جذب کند گرفته تا استفاده از رقابت برای درست ماندن در نام تجاری خود.

حالا برویم سراغ دستور العمل اصلی که چطور فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام بدست آوریم؟

دستورالعمل افزایش فالوور اینستاگرام:

۱- پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید

۲- یک تولید کننده محتوا تعیین کنید

۳- بر روی مهارت عکاسی و ویرایش تمرکز کنید

۴- شروع به پست گذاشتن کنید

۵- برخی از مطالب خود را سازماندهی کنید.

۶- لذت بخش بنویسید. caption کپشن های ارزشمند بنویسید

۷- از hashtag هشتگ‌های مربوطه استفاده کنید

۸- با کاربران دیگر تعامل داشته باشید، از جمله با فالوور های خود

۹- با کاربرانی که شبیه به شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

۱۰- برای افزایش فالوور اینستاگرام مسابقه برگزار کنید

۱۱- به اشتراک گذاری استوری و  ویدئوی live

۱۲- پروفایل خود را برای پیدا کردن و دنبال کردن آسان کنید

اول – پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید

برای افزایش فالوور اینستاگرام، قبل از هر کاری، پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی سازی کنید. به فالوورهای بالقوه خود بگوئید که چه کسی هستید. و دلیلی به آنها بدهید تا شما را دنبال کنند. چطور؟ از اینجا شروع کنید که به آنها اطمینان دهید که نام کاربری شما قابل تشخیص و قابل جستجو است. مانند نام کسب و کار شما. اگر نام کسب و کار شما قبلاً گرفته شده است، سعی کنید نام کسب و کار خود را به عنوان بخش اول نام کاربری خود حفظ کنید تا وقتی که مردم به دنبال کسب و کار شما هستند بیشتر به شما نزدیک شوند.

توجه: مطمئن شوید که نام کسب و کار خود را به طور کامل به فیلد نام در بخش گزینه ها اضافه کنید. دکمه های دندانه دار در ios  و سه نقطه در اندروید. این زیر تصویر پروفایل شما و زیر  username شما در جستجو ظاهر خواهد شد. بعد مطمئن شوید که پروفایل شما عمومی است. برای ایجاد نمایه عمومی، اینستاگرام را باز کنید، گزینه ها (Options) را باز کنید، و مطمئن شوید که حساب خصوصی (Private Account) خاموش است.

برای افزایش فالوور اینستاگرام یک تصویر پروفایل انتخاب کنید که برند شما در سایر شبکه های اجتماعی نیز باشد مانند لوگوی شرکت خود.

سپس قسمت bio  یا توضیحات مربوط به خود را با اطلاعات مفید و لذت بخش و علمی و آموزنده درباره برند خود پر کنید. اطلاعاتی مانند این اجازه می دهد تا مردم درباره شما بیشتر بدانند و دلیلی به آنها می دهید که شما را دنبال کنند.

این اطلاعات شامل این می‌شود که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. و اشاره به شخصیت را نیز اضافه کنید.

در اینجا چند نمونه برای الهام بخشی وجود دارد:

سپس، یک لینک به bio  خود اضافه کنید تا  اگر مردم  می خواهند به وب سایت شما بروند بتوانند به راحتی به طور مستقیم از اینستاگرام به وب سایت بروند. فضای اختصاص داده شده برای URL  ها خیلی با ارزش است. زیرا این تنها مکان در اینستاگرام است که می توانید یک لینک قابل کلیک جایگذاری کنید، پس از آن عاقلانه استفاده کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام توصیه می‌کنیم که لینک را کوتاه کنید تا بیشتر قابل کلیک باشد. می توانید از سایت Bitly برای کوتاه کردن لینک استفاده کنید.

در نهایت، اعلان ها (notifications) را فعال کنید به این ترتیب وقتی مردم عکس های شما را به اشتراک می گذارند یا برای آنها کامنت می گذارند را می توانید ببینید. این به شما اجازه خواهد داد که سریع تر با آنها ارتباط برقرار کنید.

مثل بسیاری از شرکت ها در توییتر. برای فعال کردن اعلان ها، به گزینه ها(Options) بروید و سپس تنظیمات اعلان ها را انتخاب کنید (Push Notification Settings.) و همه (From Everyone) را برای هر دسته ای انتخاب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام ما توصیه نمی کنیم که حساب اینستاگرام خود را به توییتر و فیس بوک لینک دهید. پس پست های اینستاگرام شما به طور خودکار در حساب های دیگر منتشر می شوند. انواع پست ها متفاوت است.

دوم – یک تولید کننده محتوا تعیین کنید

فقط یک یا دو نفر حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در صورت امکان، شخصی را انتخاب کنید که تجربه استفاده از حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. و مطمئن شوید که همه ویژگی های مفید اینستاگرام را ارائه می دهد.

اگر برای یک سازمان بزرگ کار می کنید، ممکن است اشخاص زیادی را پیدا کنید که می خواهند درباره چیزهایی که پست شده است بگویند. این زمانی است که یک درخواست سازمان یافته یا دستورالعمل مستند در دست است. این اسناد باید به مردم اطلاع دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما درخواست کنند، وقتی که می خواهند روی پست ارزش گذاری کنند و چرا باید این کار را انجام دهند.

سوم – مهارت عکاسی و ویرایش عکس و کار کردن با عکس ها

برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست مهم است. خیلی زیاد. فالوورهای توییتر ممکن است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و قابل قبول نیست. این به این معنی نیست که حتماً باید دوره های عکاسی را بگذرانید تا عکس های اینستاگرام خوبی داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها قبل از شروع کار باید تمرین سخت داشته باشید. اما باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس  آشنا باشید.

از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، احتمالاً بیشتر عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن همراه خود گرفته اید. فقط اینطور نیست، اما انتظار می رود که اینطور باشد. در حالی که برخی از برند ها از عکس های حرفه ای برای عکس اینستاگرام خود استفاده می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی واقعی کلمه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات کوچک را ضبط کنید.

فالوور های خود را خوشحال کنید.

اینستاگرام برخی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، اما اغلب اوقات آنها برای ایجاد یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس  ها  را قبل از اینکه برای بار اول در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس باز کنید و آنها را ویرایش کنید.

چهارم – شروع به پست گذاشتن

وقتی که پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را درباره عکاسی و ویرایش عکس بدانید، الان زمان شروع پست گذاشتن است. ایده خوبی است که تعداد زیادی پست های عالی داشته باشید، شاید ۱۵ عدد یا بیشتر، تا قبل از اینکه شروع کنید که واقعاً مردم را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی مردم پروفایل شما را می بینند، بهتر است تعداد زیادی از عکس های شما را  ببینند که کل صفحه را پوشانده است. به جای اینکه تعداد انگشت شماری ببینند، به این ترتیب آنها با خبر می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

برای شروع پست گذاشتن در اینستاگرام، ابتدا قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و شروع به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود کنید. با گذشت زمان، میخواهید که عکس ها را با تاریخی که دارند دسته بندی کنید و کنار هم بگذارید، مانند آخر هفته یا وقتی که به تعطیلات می روید.

وقتی برای برنامه های پست گذاشتن شروع به برنامه ریزی می کنید شخصیت های بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور چشمگیر زمان و فرکانس پست گذاری خود را تغییر دهید. مخصوصاً اگر مخاطبان خود را در منطقه زمانی متفاوت هدف قرار می دهید. می‌توانید از قالب های رایگان استفاده کنید.

برنامه خود را برای مخاطبان خاص خود که ممکن است زمان بر باشد و آزمودن نیاز داشته باشد بهینه سازی کنید.

طبق تحقیقاتی که داشته‌ایم بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه و پنج‌شنبه است. اگر در فکر افزایش فالوور اینستاگرام هستید، در هر ساعتی به جز زمان ۳ تا ۴ بعد از ظهر پست بگذارید. منطقه ای را در نظر بگیرید که بازار هدف شما را تشکیل می دهند. و نتایج را با هم ترکیب کنید تا به نتیجه نهایی برسید. برای مخاطبان خارج از کشور فقط جاهایی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما در آن منطقه حضور دارند و استفاده می کنند.

با این حال، به این دلیل که اینستاگرام عمدتاً برنامه ای است که روی دستگاههای موبایل استفاده می شود، کاربران تمایل دارند که در هر زمانی استفاده کنند. اگر چه بسیاری از کاربران در طول روزهای کاری در ساعاتی که کار نمی‌کنند، با محتواهای اینستاگرام مشغول هستند. برخی از کسب و کارها با پست گذاشتن در ساعات ۰۲:۰۰ صبح یا ۰۵:۰۰ بعد از ظهر و در روزهای چهارشنبه ۰۷:۰۰ بعد از ظهر موفق هستند. شما هم بررسی کنید ببینید چه ساعتی برای مخاطبان شما مناسب است.

پنجم – برخی از مطالب خود را سازماندهی کنید

اگر چه بهترین گزینه این است که فقط یک نفر یا دو نفر حساب شما را اداره کنند. یک یا دو نفر نمی توانند در هر جایی یک عکس را بگیرند. گستره زیادی از مطالب وجود دارد که می خواهید در اینستاگرام خود پست بگذارید. یک نفر قادر نخواهد بود همه چیز را پیگیری کند.

یک راه حل: سیستمی را ایجاد کنید که بتوانید عکس ها و محتواهای اعضای تیم خود را سازماندهی کنید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد. یکی از راه ها ایجاد یک آدرس ایمیل خاص برای کارمندان است تا عکس ها، ویدئو های کوتاه،memes و hyperlapses و چیزهای دیگر خود را ارسال کنند. فقط مردم را تشویق کنید تا خطوط موضوعی خود را در ایمیل ها قرار دهند طوری که بتوانید از طریق عکس های ارسال شده  راحت تر آنها را مرتب کنید. در حالی که به نظر نمی رسد این راحت ترین راه برای سازماندهی عکس ها باشد، این در واقع ساده ترین کار برای افرادی است که برای شما عکس ارسال می کنند.  می‌توانید ارسال محتوا را برای آنها آسان تر کنید، بدین ترتیب محتوای بیشتری دریافت خواهید کرد.

اگر تیم شما حساب  Box  یا  Dropbox برای به اشتراک گذاری داشته باشند، همچنین می توانید یک پوشه مشترک ایجاد کنید که مردم بتوانند به طور خودکار عکس ها و ویدئوهای خود را در آنجا بگذارند. این کار باعث می شود تا گام های بیشتری را در جهت ارسال محتوا بردارید، و نه اینکه هر کسی که برنامه داشت از تلفن خود آنها را دانلود کند.

ششم – لذتبخش بنویسید. کپشن‌های ارزشمند به اشتراک بگذارید

عکس ها و ویدئوها ممکن است مهم ترین بخش پست های اینستاگرام شما باشند. اما caption کپشن‌ها یکی از مهم‌ترین راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام شما هستند. آنها بخش مهمی از  پست شما هستند مثل بستنی روی کیک.

اگر به طور مستمر caption کپشن‌های عالی بنویسید می توانید بخش انسانی برند خود را شگفت انگیز کنید، فالوورهای زیادی را جذب کنید.  محتوای خود را قابل اشتراک گذاری کنید. در نتیجه به شما اجازه می دهد که بیشتردر معرض دید قرار بگیرید.

کپشن‌های خود را با نام افراد مشهور یا برندها ترکیب کنید. این یک راه عالی برای ارتباط و احساس نزدیکی با نام تجاری فالوورها و یکی از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام شماست.

راه دیگر برای افزایش قابلیت اشتراک گذاری caption شما، تشویق فالوورها برای اینکه سئوال بپرسند یا تماس تلفنی در caption عکس شما داشته باشند، می باشد. برای مثال، ممکن است بگوئید،” اگر این مطلب جالب بود دو بار ضربه بزنید (double-tap)”  ” یا داستان خود را در کامنت به اشتراک بگذارید”.

هفتم – از هشتگ‌های مربوطه استفاده کنید.

یکی از بهترین راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده درست از هشتگ‌هاست. در اینستاگرام، یک hashtag با مکالمات کاربران مختلف ارتباط دارد که در حال حاضر به یک جریان واحد متصل نیست. اگر از hashtag های مربوطه استفاده کنید، پست های شما در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می گیرد تا اینکه مردم شما را دنبال کنند یا درباره برند شما اطلاع داشته باشند.

کلید استفاده از هشتگ ها به طور موثر این است که آنها را به صورت هوشمندانه و به ندرت استفاده کنید.

سعی کنید تعداد هشتگ های هر کپشن را به سه بخش محدود کنید. به طور مشابه، از hashtag هایی مانند این استفاده نکنید: “like for like” ، like #like4like or #like4likes . این تکنیک خیلی شلخته و کثیف است که عده ای از فالوورها شما را ترک خواهند کرد.

برای پیدا کردن هشتگ هایی که مخاطبان شما ممکن است استفاده کنند، کمی روی هشتگ های مربوطه روی صنعت و کمبودهایی که در آن صنعت هست،  تحقیق کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار تحقیق در خود برنامه اینستاگرام، تب “explore” به معنی کشف کردن است.

هنگامی که برای یک هشتگ جستجو می کنید، یک لیست از هشتگ های مرتبط در بالای صفحه شما نشان داده خواهد شد. برای مثال، وقتی من در اینستاگرام #دیجیتال_مارکتینگ را جستجو می کنم، هشتگ های مربوطه مانند #ترفندهای_دیجیتال_مارکتینگ  #اینترنت_مارکتینگ و … را هم به من نشان می‌دهد.

اگر فالوورهای کمی دارید، برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما هشتگ های مناسب خود را ایجاد کنید. مانند نام شرکت یا یک شعار که برای بیشتر عکس های شما اضافه شود. این یک راه عالی برای ساختن برند شما روی پلت فرم و ساختن یک حضور منسجم است.

هشتم – تعامل با کاربران دیگر، از جمله فالوورهای شما

اینستاگرام یک جامعه گسترده است. و یک راه عالی برای ورود به این جامعه پیدا کردن افرادی است که تصاویر مورد علاقه شما را ارسال می کنند. حساب های آنها را دنبال کرده و با محتوای آنها ارتباط برقرار می کنید. این طبیعی‌ترین راه برای جلب توجه دیگران و افزایش فالوور اینستاگرام است. از محتوای دیگران الهام می گیرید. اما کپی نکنید.

این دو چیز برای شماست:

اولاً، آنها وقتی اعلان دریافت می کنند که شما آنها را دنبال کنید، آنها ممکن است حساب شما را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که آیا شما را دنبال کنند یا نه. (به همین دلیل مهم است که قبل از اینکه به دیگران دسترسی داشته باشید چند محتوای عالی ایجاد کنید.)

دوماً، این به این معنی است که شما پست های اخیر آنها را در feed خود می بینید. پس اگر شما انتخاب کنید می توانید پست های آنها را لایک کنید و با آنها وارد ارتباط شوید. همانطور که فالوور های خود را افزایش می‌دهید، فالوورهای خود را نگه دارید. و با پاسخ دادن به کامنت های آنها قدردانی خود را نشان دهید، و حتی آنها را دنبال کنید و با پست های آنها ارتباط برقرار کنید.

نهم – با کاربرانی که شبیه شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

هنگامی که یک رابطه پایدار با برخی از افرادی که پشت این حساب قرار دارند برقرار می کنید که مخاطبان مشابه شما را دارند، ممکن است بخواهید روی حساب های دیگران برخی همکاری های تبلیغاتی را داشته باشید. برای اینکه طبیعی‌تر شود و کمتر اسپم شود می توانید این محتویات متقابل را بهتر درست کنید — مخصوصاً کپشن ها — . همچنین کمک می کند تا برای فالورهای شما شگفت انگیز باشد و فالوور همیشگی شما باشد.

نمونه ای از تبلیغ متقابل وبلاگ نویس غذا ([email protected]) و یک عکاس([email protected]) را بینید که با حساب‌های دیگران در یک زمان تبلیغ متقابل داشته اند.

دهم – برای افزایش فالوور در اینستاگرام مسابقه بگذارید

برگزار

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب