اینستاگرام ویژگی های خرید خود را کاهش می دهد



اینستاگرام ویژگی های خرید خود را کاهش می دهداینستاگرام ویژگی های خرید خود را کاهش می دهد

اینستاگرام ویژگی های خرید خود را کاهش می دهد ،گزارش شده است که اینستاگرام صفحه خرید خود را برای افزایش درآمد مستقیم از تبلیغات حذف می کند.

اینستاگرام ویژگی های خرید خود را کاهش می دهد

این پلتفرم صفحه «خرید» موجود خود را حذف خواهد کرد.در یک یادداشت داخلی اینستاگرام که روز سه شنبه بین کارکنان توزیع شد ، این شرکت خاطرنشان کرد که صفحه خرید این پلتفرم را به دلیل “تغییر اولویت های شرکت” حذف می کند. اینستاگرام قصد دارد به سمت یک نسخه کمتر شخصی سازی شده از صفحه خرید که آن را “Tab Lite” می نامد، حرکت کند.

در یادداشت قبلی، اینستاگرام به کارکنان اعلام کرد که این تغییرات منعکس کننده اهداف جدید برای سازمان بازرگانی است که مستقیماً با درآمد تبلیغاتی متا مرتبط است.

این مطلب را از دست ندهید. امکان ارسال پیام به خودتان، از ویژگی های جدید واتساپ

تجارت همچنان برای اینستاگرام مهم است

سخنگوی متا گفت: “تجارت همچنان برای اینستاگرام مهم است زیرا ما همچنان به آسان‌تر کردن یافتن و خرید محصولات در سراسر برنامه از طریق فید، استوری ‌ها، حلقه‌ها و نوآوری‌هایی مانند خرید زنده و دراپ ادامه می‌دهیم.”

روز چهارشنبه، این شرکت آزمایش عمومی برنامه خود را آغاز خواهد کرد که کاربران را با نسخه Tab Lite صفحه خرید خود آشنا می‌کند. این پلتفرم همچنین برنامه‌های موقتی برای حذف دکمه‌ای که کاربران را به برگه خرید موجود تا مارس ۲۰۲۳ هدایت می‌کند، دارد.

کاهش خرید اینستاگرام در بحبوحه عقب نشینی داخلی گسترده تری در ابتکارات تجاری در سراسر پلتفرم های متا رخ می دهد. در اوایل تابستان امسال، غول فناوری به کارکنان اطلاع داد که در حال قرار دادن تعدادی از ویژگی های تجاری است. این موارد شامل سرمایه گذاری متا در “تجارت خالق” در خرید اینستاگرام، بخش “خرید دوستان و خانواده”، پروژه های خرید مبتنی بر جامعه و جستجوی بصری است.

با این حال، اینستاگرام از هویت خود به عنوان یک مقصد خرید جدا نمی شود. یکی از سخنگویان این شرکت گفت: “ما به هدف تبدیل اینستاگرام به بهترین مکان برای کشف و خرید محصولات از برندها و سازندگان مورد علاقه مردم، متعهد هستیم.”

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب