سامانه نوبت دهی الکترونیک قضایی



سامانه نوبت دهی الکترونیک قضایی را از سایت پست روزانه دریافت کنید.

ورود به سایت نوبت دهی الکترونیک قضایی nobat.kdke.ir + راهنما

ثبت نام و دریافت نوبت از سامانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

در این نوشته بصورت کامل و دقیق نحوه ثبت نام سریع و دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی “nobat.kdke.ir” را به شکل تصویری و در چند گام ساده آموزش داده‌ایم. با این راهنما می‌توانید در کمتر از ۲ دقیقه در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت نام و نوبت دریافت کنید.

آموزش تصویری ثبت نام سریع و دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

۱- ابتدا سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به آدرس nobat.kdke.ir را در گوگل سرچ نموده و وارد این سایت شوید. (تصویر اول)

۲- در قسمت بالای سمت چپ تصویر دوم، باید بر روی ثبت نام کلیک نمایید و همانگونه که در تصویر مشخص شده است، کادر مستطیل شکل سفید رنگی باز می‌شود که در آن دو گزینه “ثبت نام کاربران” و “ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی” وجود دارد. شما برای ثبت نام در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باید گزینه “ثبت نام کاربران” را کلیک نمایید. (تصویر دوم)

۳- پس از کلیک بر روی گزینه “ثبت نام کاربران” کادری مطابق با تصویر سوم برای شما باز می‌شود که باید در آن مواردی مانند: نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی (ایمیل)، کد ملی، شماره موبایل و رمز عبور مورد نظر خود را وارد نمایید و گزینه سبز رنگ عضویت که ما در تصویر سوم مشخص نموده‌ایم را کلیک نمایید. (تصویر سوم)

نکته رمز عبور: رمز عبوری را انتخاب کنید که اولاً در خاطرتان بماند و ثانیاً از انتخاب رمزهای بسیار ساده مانند ۱۲۳۴ و امثالهم خودداری نمایید. بهتر است رمز عبور ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک به همراه کاراکترهای خاص مانند: @،# و امثال آن و همچنین اعداد باشد.

۴- پس از آنکه مطابق با توضیحات شماره سوم تمام فیلدهای مربوطه را تکمیل نمایید، صفحه‌ای مانند تصویر چهارم برایتان باز می‌شود که به شما برای ایجاد حساب کاربریتان تبریک می‌گوید! و باید گزینه ok را کلیک کنید. (تصویر چهارم)

پس از اینکار، از سرشماره 5000490027 برای شما پیامکی ارسال می‌شود که حاوی مواردی مانند: تبریک به مناسبت ایجاد حساب کاربری!، نام کاربری (که همان شماره موبایل شما است)، رمز عبور و عبارت سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است.

۵- سپس باید مطابق با تصویر پنجم، گزینه “نوبت های من” را کلیک نمایید. (تصویر پنجم)

۶- بعد از کلیک بر روی گزینه “نوبت های من” صفحه جدیدی مطابق با تصویر ششم برای شما باز می‌شود که در آن می‌توانید استان، شهر و خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین همانطور که در تصویر ششم مشاهده می‌نمایید، می‌توانید با کلیک بر گزینه “لیست دفاتر” تمامی دفاتر خدمات الکترونیک موجود در استان و شهری که انتخاب نموده‌اید را ملاحظه کنید.

در این مرحله، هر کدام از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که تمایل داشته باشید را می‌توانید انتخاب کنید و بر روی گزینه “دریافت نوبت” کلیک نمایید. (تصویر ششم)

نکته: در تصویر ششم گزینه‌ای را مشاهده میکنید که نشانگر نوبت داشتن دفتر خدمات مورد نظر در آن تاریخ است (البته این گزینه فعلاً دقیق و قابل اعتنا نیست).

۷- پس از آنکه گزینه دریافت نوبت را کلیک بنمایید، صفحه جدیدی مطابق با تصویر هفتم برای شما باز می‌شود و در آن موارد زیر قابل مشاهده است:

شما باید از بین تاریخ‌هایی که به رنگ سبز مشخص است، هر کدام که تمایل دارید را انتخاب کنید. (تصویر هفتم)

۸- پس از انتخاب روز مورد نظرتان، در انتهای همان صفحه کادری اضافه می‌شود که در آن ساعات پُر و غیر قابل انتخاب است و همچنین ساعات خالی برای دریافت نوبت در همان تاریخ مورد نظر شما نمایش داده می‌شود که باید بر روی گزینه ساعت خالی مورد نظرتان کلیک بنمایید و تایید نهایی را نیز کلیک کنید.

همانگونه که در تصویر هشتم ملاحظه می‌کنید، ساعت ۸:۲۰ از قبل انتخاب شده و برای ما غیر قابل انتخاب است. (تصویر هشتم)

دریافت نوبت شما از سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پس از انجام اقدامات ذکر شده در این گزینه، تمام شده محسوب می‌شود اما به نکات زیر هم حتماً دقت کنید.

۹- پس از آنکه ساعت مورد نظر خود را انتخاب و تایید نهایی کنید، مطابق با تصویر نهم صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود مبنی بر اینکه رزرو شما با موفقیت انجام شد و همچنین اطلاعاتی مانند:

قید شده است و شما می‌توانید با کلیک بر گزینه “چاپ رسید نوبت” از این صفحه پرینت تهیه نمایید.

البته تهیه پرینت اختیاری است و همینکه شماره پیگیری را در اختیار داشته باشید کافی است. (تصویر نهم)

۱۰- پس از انجام اقدامات مذکور در شماره‌های ۴ و ۸ فوق الذکر، از سر شماره 5000490027 برای شما پیامک‌هایی ارسال می‌شود که حاوی اطلاعاتی مانند نام کاربری (نام کاربری همان شماره موبایل شما است)، رمز عبور، وقت مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی، شماره پیگیری، زمان دقیق مراجعه، آدرس کامل دفتر خدمات مربوطه و در نهایت شماره تماس دفتر خدمات انتخاب شده است.

شما هم اگر بنا به هر دلیلی اعم از ثبت نام در سامانه ثنا و مشاهده ابلاغیه دادگاه‌ها و داسراها و شواراهای حل اختلاف، ثبت دادخواست، ثبت شکوائیه، ثبت اظهارنامه و غیره تصمیم دارید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید، با توجه به ازدحام موجود در این دفاتر، توصیه می‌نماییم برای جلوگیری از اتلاف وقتتان و همچنین رعایت مسائل بهداشتی، حتماً از طریق سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دقیقاً مطابق با همین آموزشی که ما خدمتتان ارائه داده‌ایم، اقدام به دریافت نوبت کنید و در همان روز و ساعتی که انتخاب کرده‌اید به این دفاتر مراجعه نمایید.

«پاسخ به سوالات متداول شما»

منبع مطلب : www.mashhoor.ir

مدیر محترم سایت www.mashhoor.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

nobat.kdke.ir | سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

nobat.kdke.ir | سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

با گسترش روزافزون فناوری های الکترونیکی ، دولت ها در تلاش هستند که خدمات مورد نیاز مردم را به روش استفاده از سامانه های اینترنتی که باعث کاهش اتلاف وقت و انرژی شهروندان می شود ارائه دهند . در همین راستا قوه قضاییه به مرور زمان سعی در گسترش استفاده از این سامانه در فرآیند های مختلف دادرسی یا ارسال اوراق قضایی و مواردی از این دست داشته است .

یکی از پر رفت و آمدترین مراجعی که به منظور سهولت استفاده شهروندان از خدمات قضایی در سال های اخیر ایجاد شده است ، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می باشند . برای کاهش اتلاف زمان و ازدحام مراجعه کنندگان سامانه ای با هدف فراهم آوردن امکان نوبت دهی آنلاین این دفاتر راه اندازی شده است که در ادامه این مقاله با معرفی سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی یا nobat.kdke.ir ، راهنمای ورود و نحوه نوبت دهی در این سامانه توضیح داده شده است .

سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی nobat.kdke.ir

این روزها سرعت زندگی مدنی در تمام جوامع بسیار بیشتر از زمان های گذشته است و به همین علت اشخاص سعی در استفاده حداکثری از زمان خود را دارند . از آنجایی که برای انجام یکسری کارهای اداری ، حقوقی ، ثبت شکایت ، دادخواست ، اظهار نامه و مواردی از این دست لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه شود ، هر روزه شاهد حجم بالای مراجعات روزانه به این دفاتر و صف های طولانی آن هستیم . برای رفع مشکلاتی از این دست سامانه نوبت دهی خدمات الکترونیک قضایی ایجاد شده است .

با استفاده از این سامانه شهروندان می توانند در محل کار ، منزل و یا هر جای دیگری که هستند ، به سهولت نوبت خود را در روز و ساعت دلخواه رزرو کنند و دیگر نگران صف های انتظار طولانی و یا بی نظمی های نوبت دهی حضوری این دفاتر نباشند . برای استفاده از این سامانه دسترسی به اینترنت و کامپیوتر یا گوشی هوشمند ضروری است .

راهنمای تصویری سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی nobat.kdke.ir

از آنجایی که دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بسیار پر رفت و آمد هستند و هر روز خیل کثیری از مردم که به این دفاتر مراجعه می کنند ، برای آنکه کمتر در صف های انتظار طولانی منتظر بمانید ، توصیه می شود که از قبل به صورت اینترنتی و از طریق سایت سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به نشانی ( nobat.kdke.ir ) اقدام به اخذ نوبت در روز ساعت مورد نظرتان کنید . در ادامه به توضیحاتی در مورد چگونگی مراجعه به این سایت و اخذ نوبت می پردازیم :

1- ابتدا باید در نوار جستجو آدرس nobat.kdke.ir و یا عبارت سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را سرچ کنید .

2- بعد از ورود به سامانه باید ابتدا ثبت نام انجام دهید ، برای انجام فرآیند ثبت نام باید از منوی سمت چپ بالای صفحه عبارت ثبت نام را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه ثبت نام کاربران کلیک کنید .

3- بعد از آنکه گزینه ثبت نام کاربران را انتخاب کردید یک صفحه برای شما نمایش داده می شود که باید گزینه های خالی آن را با اطلاعات شناسنامه ای و شماره تماس خود تکمیل کرده و در آخر گزینه عضویت را فعال کنید .

4- به محض آنکه عضویت شما تکمیل شود وارد صفحه نوبت های من خواهید شد البته هنوز برای شما نوبتی در این قسمت ثبت نشده است .

5- برای آنکه شعبه دفتری که قصد مراجعه به آن را دارید مشخص کنید باید از بالای صفحه گزینه لیست دفاتر را انتخاب کرده که در این زمان یک لیست شامل تمام دفاتر خدماتی که در سامانه ثبت نام کرده اند برای شما نمایش داده خواهند شد . لازم است از بین این دفاتر دفتر مورد نظر خود را انتخاب و بر روی گزینه دریافت نوبت کلیک کنید .

6- در این مرحله یک تقویم برای شما نمایش داده می شود که باید تاریخ مورد نظر خود را از بین روزهای ماه انتخاب کنید .

6- به محض انتخاب تاریخ مراجعه در تقویم ، ساعت های خالی روز انتخابی در شعبه نمایش داده می شود که باید با توجه به برنامه ریزی و راحتی خود یکی از این ساعت ها را برای مراجعه انتخاب کنید .

++++ برای ورود به سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کلیک کنید ++++

در راستای تاکید بر الکترونیکی شدن ارسال اوراق قضایی سامانه ثنا توسط قوه قضاییه راه اندازی شد . برای انجام هر فرآیندی در این سامانه ابتدا باید ثبت نام اشخاص به صورت اینترنتی انجام گرفته و سپس با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی این ثبت نام تکمیل شود .برای اطلاع از چگونگی ثبت نام در سامانه ثنا می توانید مقاله ذیل را مطالعه کنید .

اگر برای انجام کارهای حقوقی ، پیگیری شکایت و یا طرح دعوا به مراجع قضایی یا دادگستری مراجعه کرده باشید حتما با شلوغی و ازدحام این مراجع مواجه شده اید . در واقع برای انجام کوچک ترین کار حقوقی و یا پیگیری پرونده های قضایی باید ساعت ها زمان خود را تلف کنید . برای جلوگیری از اتلاف وقت و ازدحام در مراجع قضایی سامانه ای تحت عنوان سامانه ثنا طراحی شده که امکان پیگیری پرونده ها و خدمات دیگر را از طریق اینترنتی و در کمترین زمان برای کاربران گرامی فراهم آورده است .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی nobat.kdke.ir در کانال تلگرام آیین دادرسی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی nobat.kdke.ir پاسخ دهند .

سوالات متداول

منبع مطلب : www.heyvalaw.com

مدیر محترم سایت www.heyvalaw.com لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

جواب کاربران در نظرات پایین سایت

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب